|

تیم بعدی وریا غفوری مشخص شد

وریا غفوری کاپیتان قهرمان فصل پیش لیگ برتر، فصل آینده لیگ در فولاد بازی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

یک سوال این روزها خیلی مطرح می شود این است که کاپیتان سابق استقلال، فصل آینده در کدام تیم توپ خواهد زد؟

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ برخی معتقدند برای این سوال پاسخ روشنی وجود ندارد اما اصل ماجرا چیز دیگری است. در شرایطی که وریا غفوری در تمرین فولاد حاضر و عکس او با پیراهن این تیم منتشر شده بود اما غفوری با فولاد به ترکیه نرفت تا دوباره این بحث مطرح شود که او بنا به دلایلی که باشگاه فولاد به آن اشاره نکرد، امکان عقد قرارداد با این تیم را ندارد. اگر چه شایعاتی هم این وسط منتشر شد که وریا غفوری نمی تواند در هیچ تیم لیگ برتری بازی کند و قرارداد ببندد، اما حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان دیروز در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر به خبرنگاران گفت که هیچ توصیه‌ای به این باشگاه برای عدم جذب غفوری نشده و مقداری در قرارداد او بالا و پایین وجود دارد که با مذاکره طرفین، حل خواهد شد!

این وسط، امروز دوباره شایعاتی درباره عدم توافق وریا با فولاد مطرح و گفته شده که شاید این بازیکن راهی گل گهر شود منتهی بر اساس اطلاعات فوتبالی، کاپیتان سابق استقلال با فولاد قرارداد بسته و گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان قرارداد را امضا کرده است و نمی تواند زیر این امضا بزند. اگر فرض کنیم که فولاد بنا به هر دلیلی، نتواند از وریا غفوری استفاده کند، آن وقت اگر غفوری بخواهد، امکان شکایت غفوری از این باشگاه به کمیته وضعیت و حتی کمیته وضعیت فیفا و در نهایت دادگاه کاس هم وجود خواهد داشت و در نهایت اگر غفوری شکایت کند، باشگاه فولاد، باید تا ریال آخر، پول وریا غفوری را بدهد.

باید دید نهایتا تکلیف وریا چه خواهد شد و باشگاه فولاد چه زمانی از وریا غفوری رونمایی خواهد کرد. وریا غفوری با باشگاه فولاد قراردادی یک ساله است و باز هم تاکید می‌کنیم طرفین قرارداد را امضا کرده‌اند و قرارداد در صورت رضایت وریا غفوری فسخ می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها