|

پرسپولیس کاسیانو مصدوم را هم می خوااهد؛ قحط المهاجم است!

باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی به دنبال جذب کاسیانوی مصدوم است.

لینک کوتاه کپی شد
1

اصرار یحیی گل محمدی به جذب کاسیانو باعث شده این بازیکن با وجود مصدومیت جذب شود

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، به نظر می رسد پروژه جذب کاسیانو به مراحل نهایی خود نزدیک شده و این مهاجم برزیلی طی روزهای آینده با ثبت رسمی قرارداد به تهران سفر خواهد کرد. اما موضوع زمانی جالب می شود که این بازیکن مصدوم است و گمانه زنی ها در مورد مدت زمان مصدومیت او زیاد است.

برخی از دوری سه هفته ای او از لیگ 22 خبر می دهند و برخی رسانه ها از غیبت 4 یا 5 هفته ای او می گویند اما هرچه هست گل محمدی روی جذب او تاکید دارد و به همین دلیل نه تنها قید مهاجمانی چون پیمان بابایی و دیاباته و بسیاری از مهاجمان آزاد اروپایی را زد بلکه در مقطعی که به نظر می رسید پروژه جذب کاسیانو به دلیل دخالت ایجنت ها به بن بست رسیده او دو مهاجم برزیلی را به عنوان جانشین معرفی کرد که هر کدام 2 میلیون دلار به جز پول رضایت نامه طلب کرده بودند. انتخابی که از همان ابتدا نیز مشخص بود غیرممکن است تا باشگاه چاره ای جز ادامه مذاکرات با کاسیانو نداشته باشد.

جالب اینجاست در این مقطع که جذب کاسیانو به مراحل نهایی خود نزدیک شده، یحیی گل محمدی در آستانه ادامه همکاری با تمیروف است تا عملا مهاجم دیگری جذب نشود. تمام این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که این مهاجم قرار نیست در چند هفته ابتدایی برای پرسپولیس بازی کند و بی تردید جذب او با این همه اصرار از سوی گل محمدی قطعا فشار زیادی را روی این مهاجم و همین طور کادرفنی ایجاد خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها