|

خرید پرسپولیس سه هفته اول لیگ برتر را از دست می دهد!

با وجود اتفاقات زیاد در انتقال یک برزیلی به پرسپولیس، احتمالا به زودی کاسیانو راهی تهران خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

پروسه جذب کاسیانو مهاجم برزیلی ویزلای پرتغال از 19 خرداد رسانه‌ای شد اما هنوز این بازیکن قراردادی با پرسپولیس نبسته و حضورش در این تیم قطعی نیست. این در حالی است که او هفته گذشته در تمرینات تیمش مصدوم شد تا این شائبه به وجود بیاید که حضورش در پرسپولیس منتفی شده اما چنین چیزی نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ کاسیانو که البته پیش از این تجربه مصدومیت مشابه از همین ناحیه مصدومیت فعلی را هم داشته همچنان مد نظر پرسپولیسی‌هاست و روند انتقال او ادامه دارد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برای تقویت تیمش خواهان حضور کاسیانوست و به همین دلیل به احتمال زیاد در روزهای آینده باید منتظر نهایی شدن این قرارداد باشیم مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ بدهد.

البته شرایط کاسیانو به گونه‌ای است که در صورت پرسپولیسی شدن و به دلیل دوران نقاهت مصدومیت پیش آمده، احتمالا 2،3 هفته اول لیگ برتر را از دست خواهد داد و در صورتی که حضورش در جمع سرخ‌پوشان قطعی شود احتمالا از هفته سوم یا چهارم باید منتظر او در پیراهن سرخ پرسپولیس باشیم.

مسئولان باشگاه موارد مختلفی همانند دخالت دلالان متعدد در این پرونده را یکی از دلایل اصلی برای طولانی شدن این پروسه برای پرسپولیسی‌شدن کاسیانو عنوان می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها