|

کار سخت یحیی برای انتخاب هافبک ها!

پرسپولیس در دیدار برابر نساجی از یک هافبک دفاعی استفاده کرد تا مشخص شود گل محمدی در لیگ آینده نسبت به فصل پیش تغییر تاکتیکی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

همان طور که در جریان قرار گرفته اید پرسپولیس عصر دیروز و در بازی تدارکاتی با نساجی با یک هافبک دفاعی به میدان رفت. اگرچه مصدومیت کمال کامیابی نیا به این موضوع ربط داده می شود اما واقعیت امر این است که یحیی در هر نیمه بازی دیروز به جز دقایقی محدود از یک هافبک دفاعی بهره برد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از سوی دیگر غیبت نفراتی چون مهدی ترابی، حامد پاکدل، کمال کامیابی نیا و وحید امیری باعث شد بازیکنان جوانی همچون عمری، خدایی، سلیمانی، فهیمی، جودکی و ... نیز فرصت بازی پیدا کنند. بازیکنانی که کمتر در بازی های رسمی به آن ها میدان داده شده است.

در غیاب کمال کامیابی نیا، این سروش رفیعی بود که به همراه میلاد سرلک به میدان رفت و زوج او را تشکیل داد تا به نوعی یادآور روزهای حضور برانکو در پرسپولیس باشیم که یک هافک فانتزی همچون رفیعی و بشار رسن زوج کامیابی نیا یا نوراللهی را تشکیل داده و در میدان حاضر می شدند. برهمین اساس در بازی دیروز، سرخ پوشان خلاف روند معمول با یک هافبک دفاعی در میدان حاضر شدند.

هافبکی که پیش رو و مقابل مدافعان حضور پیدا کرد و سروش رفیعی نیز کمی جلوتر بازی کرد تا وظیفه توپ رسانی به مهاجمان و وینگرها را داشته باشد. بر همین اساس در صورتی که گل محمدی تصمیم بگیرد از یک هافبک دفاعی بهره ببرد، از میان سرلک و کامیابی نیا یک نفر به میدان خواهد رفت. ضمن این که وحدت هنانوف هافبک دفاعی ذخیره خواهد بود و ابوالفضل سلیمانی نیز توانایی بازی در این پست را دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها