|

جانشین لوا در بایرن مونیخ مشخص شد!

ماتیس تل، ستاره جوان رنس فرانسه، جدی ترین گزینه برای جانشینی لواندوفسکی در ترکیب بایرن است.

لینک کوتاه کپی شد

بالاخره حواشی فراوان در مورد رابرت لواندوفسکی، یکی از بهترین بازیکن تاریخ بایرن مونیخ به پایان رسید و این ستاره لهستانی دیروز با قراردادی رسمی راهی بارسلونا شد. با توجه به تمایل شدید این بازیکن به جدایی از انتهای فصل گذشته، مدیران بایرن مونیخ هفته هاست تلاش برای یافتن گزینه جایگزین را آغاز کرده و ماتیس تل، مهاجم 18 ساله و فرانسوی باشگاه رنس را زیر نظر گرفته اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پیشنهاد دوم بایرن مونیخ برای ماتیس تل رقم 18 میلیون یورو ثابت به اضافه 4.5 میلیون یورو پاداش بود که البته از سوی باشگاه فرانسوی رد شده است. حالا پیشنهاد سوم بایرن مونیخ بیش از 25 میلیون یورو پیش بینی می شود که احتمالا مورد قبول رنس قرار خواهد گرفت. یولیتان ناگلزمان اعتقاد زیادی به ماتیس تل دارد و تصور می کند که این بازیکن در طول این فصل بیش از 20 بازی برای بایرن مونیخ انجام خواهد داد. خود ماتیس تل به شدت می خواهد به بایرن مونیخ بپیوندد و تا زمانی که مذاکرات به پایان نرسد، این بازیکن دیگر برای باشگاه رنس بازی نخواهد کرد.

الیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ در این رابطه گفت: "بدون شک ماتیس تل استعدادی فوق العاده است، اما ما بسیار آرام هستیم. ما همچنان بازار را زیر نظر داریم و سعی می کنیم تعادل تیم را حفظ کنیم. البته این روند شامل بازیکنانی نیز می شود که اگر مشمول کمک بازیکنان باتجربه تر قرار گیرند، همچنان می توانند پیشرفت کنند."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها