|

سفر به ایران کار دست سرمربی بارسلونا داد!

سفر ژاوی به ایران به همراه السد در سالهای گذشته برای وی مشکل ساز شده است

لینک کوتاه کپی شد

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا نتوانست به همراه بقیه اعضای تیمش به آمریکا سفر کند و به علت مشکلات مربوط به ویزای خود در اسپانیا ماندنی شد و با دو روز تاخیر به اردو ملحق می شود!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، سفر ژاوی به ایران به همراه السد در سالهای گذشته برای وی مشکل ساز شده است. در حقیقت وقتی که مهر سفر به ایران در پاسپورت افراد خورده باشد، دولت آمریکا فقط در صورت دریافت مجوز ویژه برای آنها ویزا صادر می کند و به همین خاطر ژاوی مجبور شده که با تاخیر راهی آمریکا شود و فعلا بدون تیمش در بارسلونا ماندنی شده است.

نمایندگان حقوقی بارسلونا در طول روز جمعه سعی کردند که این مشکل را حل کنند و  تصور می کردند که مشکل حل شده است اما در زمانی که ژاوی قصد سوار شدن به هواپیما را داشت، سیستم اطلاعاتی اجازه سفر وی را نداد. نمایندگان بارسلونا سعی کردند که مشکل را حل کنند اما این اتفاق رخ نداد و با توجه به این که امروز و فردا کارهای اداری در کشور اسپانیا تعطیل است، ژاوی باید تا دوشنبه صبح منتظر بماند و بعد از آن سفر کند. بدین ترتیب ژاوی دوشنبه عصر به آمریکا می رسد و می تواند در آخرین تمرین پیش از بازی مقابل اینتر میامی تیمش را هدایت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها