|

جذاب ترین جدال در لیگ 22؛ یک پرسپولیسی و یک سپاهانی!

مدافع راست فصل پیش پرسپولیس به سپاهان پیوست تا توانایی های خود را بار دیگر به اثبات برساند.

لینک کوتاه کپی شد

رامین رضاییان درحالی که مدتی پیش عنوان کرده بود در ایران به جز پرسپولیس برای هیچ تیمی بازی نخواهد کرد، به یک باره با سپاهان به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد تا موجی از ناراحتی و دلخوری را بین گروهی از هواداران پرسپولیس ایجاد کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ اگرچه طرفداران رضاییان تاکید دارند وقتی یحیی گل محمدی و پرسپولیس او را از لیست کنار گذاشته اند، طبیعی است که این بازیکن برای ادامه فوتبالش راهی یکی از تیم های مدعی لیگ برتری شود و همین که استقلال را انتخاب نکرده به هواداران احترام گذاشته اما اکثر طرفداران پرسپولیس از این تصمیم مدافع راست سابق شان انتقاد کرده اند.

در این میان اما تردیدی وجود ندارد که انتخاب سپاهان از میان تمام مشتری ها از سوی رامین رضاییان، بحث کُری بین هواداران پرسپولیس و سپاهان را به خاطر جابجایی بین رضاییان و اسماعیلی فر را به بیشترین حدش می رساند و هر دو بازیکن تلاش مضاعفی برای نمایش توانایی های خود خواهند داشت.

از این رو باید منتظر بود و دید در لیگ 22 شاهد درخشش کدامیک از این دو خواهیم بود. رامین رضاییان در سپاهان یا دانیال اسماعیلی فر در پرسپولیس؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها