|

درویش ستاره پیشین پرسپولیس را شاکی کرد!

جلسه رسیدگی به شکایت علیپور به طرفیت پرسپولیس روز چهارشنبه 29 تیرماه در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شاید برای خیلی ها این پرسش پیش آمده باشد که ماجرا چیست؟ علی علیپور که حدود ۶ فصل برای پرسپولیس توپ زد سرجمع شاید ۴ میلیارد تومان هم از پرسپولیس نگرفته باشد!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ او در دوران مدیریت علی اکبر طاهری با مبلغی ناچیز از راه آهن به پرسپولیس پیوست و به دلیل مشکلات شدید مالی حتی قادر به برگزاری مراسم ازدواجش نبود.

علیپور قصد داشت ازدواج کند و همسرش را به تهران بیاورد اما پول پیش خانه استیجاری هم نداشت و... خلاصه آن که ترکاشوند معاون وقت باشگاه پرسپولیس درآن مقطع حاضر شد ۶۰ میلیون تومان برای اجازه منزل و مراسم ازدواج به او بپردازد به شرط آن که علیپور ۵ سال قراردادش را تمدید کند!

در مورد علی علیپور باید بگوییم او در تاریخ ۹ دی ۱۳۹۳ و با قراردادی یک و نیم ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و بعدها این قرارداد به مدت ۵ فصل دیگر تمدید شد.

علی علیپور در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵ به مقام قهرمانی دست یافت؛ همچنین او با گلی که در ثانیه ۳۰ وارد دروازه ماشین‌سازی تبریز کرد، سریع‌ترین گل لیگ شانزدهم را به نام خود ثبت کرد. او جزو ۱۱ بازیکن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که توانسته ۱۰ گل یا بیشتر در طول یک نیم‌فصل بزند.

در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷، تارنمای AFC علی علیپور را در لیست آینده‌دارهای آسیا معرفی کرد. همچنین او که در جریان دیدار تیمش برابر الاهلی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت ، به عنوان ششمین بازیکن برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

او ضمن زدن دومین گل سریع تاریخ رقابت‌های سوپر جام فوتبال ایران، توانست در سال ۱۳۹۶ همراه با پرسپولیس قهرمان این رقابت‌ها شود.

با نمایش خوب علیپور در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷، در خرداد سال ۱۳۹۷ برای علیپور پیشنهادهای اروپایی و آسیایی وجود داشت که مهمترین آنها یک پیشنهاد ۷۰۰ هزار یورویی از یک تیم سرشناس بلژیکی بود. ایرج عرب، سرپرست آن زمان پرسپولیس با جدایی علیپور مخالفت کرد و مبلغ رضایتنامه را برای جدایی او افزایش داد و در پایان، این بازیکن در پرسپولیس ماندنی شد. او در فصل ۹۸–۱۳۹۷ از بازیکنان موفق پرسپولیس بوده‌است و در فینال جام حذفی فوتبال ایران ۱۳۹۸ گل پیروزی و قهرمانی پرسپولیس را زد تا کمی بعد توسط مارک ویلموتس به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود.

علیپور در باشگاه پرسپولیس در فصل ۹۷–۱۳۹۶ آقای گل لیگ برترایران و نیز در ۹۷–۱۳۹۶ بهترین مهاجم سال فوتبال ایران شد. علیپور جوان‌ترین گلزن تاریخ شهرآورد تهران است. علی علیپور موفق به زدن ۴ گل در شهرآورد تهران شده‌است. همچنین او در فینال جام حذفی فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷ گل پیروزی‌بخش پرسپولیس را به ثمر رساند.

در ۷ مهر ۱۳۹۹، علیپور با قراردادی دو ساله به باشگاه ماریتیمو در لیگ برتر پرتغال پیوست و...

این مهاجم دونده که ۶ فصل با پایین ترین رقم در پرسپولیس توپ زد حالا یک میلیارد تومان از این باشگاه طلبکار است. علیپور ابتدا سعی کرد خودش و وکیلش تلفنی با رضا درویش ارتباط بگیرند و موفق نشدند!

سپس وکیل خودش را به دفتر باشگاه فرستاد که او هم نتوانست با مدیرعامل پرسپولیس ملاقات کند و درنهایت مجبور شد همچون برانکو، علی دایی و ... از این باشگاه شکایت کند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها