|

استقلال با شاه ماهی به توافق رسید!

استقلال در آستانه جذب وینگر ایرانی تیم سانتاکلارا قرار گرفته تا یکی از پدیده های فوتبال ایران را به خدمت گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

ناکامی تیم فوتبال استقلال تهران در جذب سید صادقی باعث شد تا هواداران نسبت به عملکرد مدیریت و کادرفنی استقلال در نقل و انتقالات انتقادهای زیادی داشته باشند و برخی آینده تیم قهرمانِ لیگ بیست و یکم را مبهم توصیف کردند. اما فصل نقل و انتقالات استقلال با استخدام مربی پرتغالی آغاز شد و ریکاردو ساپینتو بر تمام خریدهای باشگاه نظارت دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران آنلاین؛ پس از استخدام ساپینتو، تمدید قرارداد با رافائل سیلوا، مهدی مهدی‌پور و ارسلان مطهری و سیدحسین حسینی در دستور کار قرار گرفت و این موجب شد تا خشم هواداران فروکش کند.

مدیران استقلال بعد از تمدید قرارداد ستاره‌های تاثیرگذار تیم، جذب لژیونرهای فوتبال ایران را در دستور کار قرار داده و اکنون قرارداد ۲ بازیکن شاخص در دستور کار قرار گرفته است.

کاوه رضایی مهاجم پیشین این تیم در آستانه امضای قرارداد قرار دارد و شرایط حضور محمد محبی بازیکن اسبق سپاهان نیز در استقلال تهران فراهم شده است. این تیم همچنین مذاکرات نهایی را با محمد نادری بازیکن شاغل در لیگ ترکیه انجام داده است.

استخدام محمد محبی برای فصل بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران می‌تواند برگ برنده این تیم باشد. محبی بعد از رفتن امیرحسین حسین‌زاده به تیم شارلوا اکنون در آستانه امضای قرارداد با استقلال تهران قرار گرفته است.

استخدام نادری، رضایی و محبی می تواند پاسخ به خریدهای جذاب پرسپولیسی ها باشد تیمی که در هفته نخست نقل انتقالات شمار زیادی بازیکن ملی‌پوش و ستاره لیگ برتری را به خدمت گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها