|

بزرگترین انتقال چند دهه اخیر فوتبال؛ کریستیانو رونالدو در بارسلونا؟!

مدیر برنامه رونالدو وارد شهر بارسلونا شده است. اخبار بسیار عجیبی در مورد این خبر به گوش می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

اخبار و حواشی پیرامون کریستیانو رونالدو روز به روز افزایش پیدا می کند. به نظر می رسد که فوق ستاره پرتغالی تمایلی به ماندن در منچستر ندارد و از تیم های مختلفی به عنوان خواهان او نام برده می شود: چلسی، رم، رئال مادرید، پاریس و... اما یک نام در این میان بیش از همه عجیب است: بارسلونا!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کریستیانو که به واسطه 9 فصل حضور در لباس لوس بلانکوس و کسب 4 لیگ قهرمانان با رئال به اسطوره ای محبوب در مادرید تبدیل شده است، اکنون ممکن است در انتقالی عجیب، غیرمنتظره و باورنکردنی راهی رقیب دیرینه و دشمن خونی شود!

ژرژ مندس مدیر برنامه فوق ستاره پرتغالی که علاقه زیادی به انتقالات هیجانی موکلش دارد، در روزهای گذشته مذاکراتی را با مدیران چلسی داشت اما او امشب در سفری غیرمنتظره راهی بارسلونا شد.

جرارد رومرو خبرنگار معروف اسپانیایی با انتشار ویدیویی از ورود ژرژ مندس به اسپانیا مدعی شد که این ایجنت معروف، موکلش را به بارسا پیشنهاد داده است!

رومرو دقایقی پیش گفت: مندس کریستیانو رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داده است. خود بازیکن هم مشتاق بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اسپانیا است، اما در حال حاضر ژاوی این بازیکن پرتغالی را رد کرده است.

شایعات جدایی رونالدو از مدت ها پیش در رسانه های جهان منتشر شد و با وجود اینکه منچستر صراحتا اعلام کرده است که به این بازیکن نیاز دارد، اما CR7 قصد دارد از جمع شیاطین سرخ جدا شود و دور زدن منچستری ها و غیبت در جلسه تمرینی امروز، یکی دیگر از نشانه های جدایی اوست.

در حالی که کریستیانو رونالدو امروز اعلام کرده بود به دلیل مسائل خانوادگی قادر به شرکت در تمرین منچستریونایتد نیست، یک روزنامه‌نگار پرتغالی خبر رویت فوق ستاره پرتغالی در مجموعه تمرینی تیم ملی این کشور را منتشر کرد. او در خبری اختصاصی که با فیلمی از ورود رونالدو به کمپ تیم ملی پرتغال همراه بود اعلام کرد شاهد ورود کریستیانو به کمپ سلسائو در شهر لیسبون بوده است.

درست در همین لحظاتی که مندس به دلایلی که هنوز مشخص نیست وارد بارسلونا شده، گاردین گزارش داد که تاد بوهلی مالک چلسی در مورد ایده جذب کریستیانو رونالدو کنجکاو شده و از آن زمان مذاکرات بیشتری با مندس داشته است، او رویای آوردن فوق ستاره پرتغالی به استمفورد بریج را در سر می پروراند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها