|

مهدی قائدی با مجیدی دوباره شکوفا می شود؟

قایدی حتی بعد از رفتن استراماچوتی و آمدن مجیدی به درخشش خود ادامه داد و شرایط تا آنجا پیش رفت که در روز غیبت قایدی تیم با بحران مواجه می شد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قایدی استعداد ناب فوتبال ایران با پیوست به تیم مجیدی می تواند به روزهای اوج خود برگردد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، مهدی قایدی بدون شک یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده است. بازیکن جوانی که هواداران استقلال به آن نیمار آسیا لقب داده اند. اما قایدی بعد از جدایی از استقلال افت عجیبی کرد و بعد از مدتی به نیمکت نشین محض تبدیل شد. قایدی که با قرارداد ۵ ساه به تیم شباب الاهلی پیوست خیلی زود در لیست فروش این تیم قرار گرفته است.

تجربه مشابه قایدی در استقلال

مهدی قایدی شرایط این چنینی را قبلا هم تجربه کرده است. او قبلا در تیم سابق خود استقلال هم بعد از مدتی درخشش با افت عجیبی مواجه شد و حتی در لیست فروش استقلال هم قرار گرفته بود. با آمدن استراماچونی ورق برگشت و این بازیکن متحول شد و به عنصر اصلی تیم تبدیل شد. قایدی حتی بعد از رفتن استراماچوتی و آمدن مجیدی به درخشش خود ادامه داد و شرایط تا آنجا پیش رفت که در روز غیبت قایدی تیم با بحران مواجه می شد. بازیکنی که در دربی ها فوق العاده بود و با گلها و پاس گلهای خود چند بار استقلال را از شکست در دربی نجات داد.

بازگشت مهدی قایدی به روزهای اوج

این روزها قایدی با روزهای اوج خود فاصله زیادی گرفته است. به نظر می رسد با جدایی از شباب الاهلی می تواند دوباره احیا شود. مجیدی این روزها به سران باشگاه اماراتی اتحاد کلبا تاکید کرده است به هر شکل ممکن قایدی را جذب کنند. با توجه به تصمیم باشگاه الاهلی برای فروش قایدی باشگاه اتحاد کلبا مشکلی از بابت جذب او نخواهد داشت. هر چند یک تیم کویتی هم برای جذب او اقدام کرده است ولی به نظر می رسد زمینه برای انتقال او به تیم مجیدی فراهم است.

درخشش قایدی در تیم مجیدی

قایدی در استقلال تحت هدایت مجیدی روزهای فوق العاده ای داشت و با درخشش در استقلال به تیم ملی دعوت شد. اما خیلی زود پیراهن تیم ملی را از دست داد . حالا او آماده است با درخشش دوباره در تیم مجیدی دوباره به تیم ملی دعوت شود و شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهد. قایدی در صورت قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی با تکنیک نابی که دارد می تواند به باشگاههای بزرگ اروپایی ملحق شود.

مجیدی برای موفقیت در اولین تجربه مربیگری در خارج از ایران به بازیکنانی مثل قایدی نیاز دارد. او بهتر از هرکس دیگری شناخت خوبی از قابلیت های قایدی دارد و می تواند با اتکا به آن به اهدافش در لیگ امارات برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها