|

مهمترین خبرهای نقل و انتقالاتی استقلال یکشنبه 12 تیر؛ در انتظار دو بمب!

مذاکرات مسئولان استقلال با کاوه رضایی انجام شده و دو طرف سرانجام به توافق نهایی رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

مسئولان استقلال تاکنون عملکرد قابل قبولی در استقلال نداشتند و تنها با جذب ستاره می توانند هواداران را راضی کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ محمد محبی یکی از بازیکنانی است که از ابتدای فصل نقل و انتقالات نام او برای تقویت فاز هجومی استقلال مطرح شد. این بازیکن با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد، اما مدیران استقلال مذاکراتی را برای جذب او انجام داده‌اند.

حتی گفته می‌شود ساپینتو شخصا برای این انتقال وارد عمل شده که مذاکرات او نیز روند مثبتی را داشته، اما مساله مهم در این ماجرا درخواست مالی سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه محبی است. با وجود اینکه گفته می‌شود طرف پرتغالی حاضر به انتقال دائمی محبی با مبلغی در حدود ۳۵۰ هزار دلار برای یک فصل است، اما استقلال قصد دارد این انتقال را به صورت قطعی انجام بدهد.

در همین خصوص مذاکرات جدیدی انجام شده که به خوبی پیش رفته و باید دید که آیا سانتاکلارا در نهایت راضی به خروج بازیکن ایرانی خودش می‌شود یا به دلیل تمایل کادرفنی این تیم، او را حفظ می‌کند.

جانشین دانشگر

سامان فلاح پیش از این با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شده بود و حالا استقلال نیز خواهان جذب وی شده است. البته این بازیکن با پیکان قرارداد دارد و جدایی‌اش منوط به گرفتن رضایت‌نامه از این باشگاه تهرانی است.

ستون دفاعی

مدیران باشگاه در نظر دارند با یک خرید خوب خارجی، عقب افتادن در بازار را جبران کنند. ژان کارلوس همان گزینه‌ای است که جذب او می‌تواند یک بار دیگر محبوبیت مصطفی آجورلو را نزد هواداران افزایش دهد.

وب سایت ge.globo در خبر تازه‌ای به قلم ژائو دی آندراده نتو مدعی شده که آبی‌ها یک بار دیگر به سراغ هافبک برزیلی رفته اند. او برای مطلب خود تیتر "ژان کارلوس پیشنهادی جدید از ایران دریافت می‌کند و نائوچیکو مذاکرات را بررسی می‌کند" انتخاب کرده و نوشته است که این هافبک مجددا پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری از استقلال دریافت کرده و هیئت مدیره نائوچیکو در حال بررسی این موضوع است.

سیلوا

استقلال همچنین مذاکراتی را با رافائل سیلوا، مدافع برزیلی داشته است. روند این مذاکرات مثبت بوده، اما همچنان ادامه دارد.

مرادمند

خبر دیگر از باشگاه استقلال اینکه محمدحسین مرادمند با رفع مشکل خدمت سربازی تا حداکثر دو هفته دیگر در تمرینات حاضر خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها