|

ساپینتو 6 بازیکن استقلال را کنار می گذارد؟

از میان بازیکنان فعلی استقلال 6 بازیکن منتظر حضور ساپینتو در ایران هستند تا تکلیفشان برای فصا آینده مشخص شود.

لینک کوتاه کپی شد

فصل گذشته ۶ بازیکن در استقلال حضور داشتند که هریک از آنها در اواسط فصل به دلایل مختلف از این تیم جدا و به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری مهر؛ متین کریم زاده مدافع چپ پایی بود که با نظر فرهاد مجیدی و موافقت خودش راهی نساجی شد، امین قاسمی نژاد به عضویت تیم گل گهر در آمد، آرش رضاوند در فولاد توپ زد، فردین رابط راهی شهرخودرو شد، سینا خادم پور به نفت مسجد سلیمان رفت و زکریا مرادی بازیکن - سرباز تیم ملوان بود و با این تیم به رقابتهای لیگ برتر صعود کرد.

این بازیکنان امروز از نظر قراردادی بازیکن استقلال هستند و هریک از آنها می‌توانند این شانس را برای خود قائل باشند که نظر نهایی درباره آنها توسط سرمربی جدید داده شود.

می‌توان این فرضیه را هم در نظر داشت که شاید یک یا چند نفر از این ۶ بازیکن با نظر ساپینتو شانس بازی کردن در فصل بیست و دوم لیگ برتر را با پیراهن استقلال داشته باشند.

سرمربی جدید استقلال بر اساس برنامه اعلام شده روز دوشنبه وارد تهران می‌شود و یکی از مهم‌ترین وظایف او در روزهای اولیه حضورش در تهران، مشخص کردن تکلیف این ۶ بازیکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. گمانه زنی‌های اولیه بر این اساس است که در بین این نفرات آرش رضاوند و فردین رابط شانس بیشتری برای قرار گرفتن در لیست فصل آینده استقلال دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها