|

اولین خرید بارسلونا در آستانه نهایی شدن

کار انتقال مارکوس آلونسو به بارسلونا در مراحل پایانی به سر می برد و به زودی این مدافع اسپانیایی قراردادش را امضا می کند.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران بارسلونا مشکلات مالی عدیده ای را تجربه می کنند و هدف این تیم در فصل تابستان خرید بازیکنانی آزاد و یا در اواخر قراردادشان با قیمتی اندک است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ از چند ماه قبل شایعات حاکی از توافق بارسلونا با سزار آسپلیکوئتا، مدافع اسپانیایی و کاپیتان باتجربه چلسی بود و به نظر می رسید خود این بازیکن نیز خواهان نهایی شدن این انتقال است. اما حالا به نظر می رسد باشگاه اسپانیایی با مارکوس آلونسو به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به زودی به عنوان خرید جدید کاتالان ها معرفی خواهد شد.

توافق با سزار آسپیلیکوئتا، برخلاف قرارداد مارکوس آلونسو روی هوا بوده و شرایط خرید این مدافع اسپانیایی از باشگاه چلسی پیچیده است. چلسی رقم هنگفتی برای فروش سزار آسپیلیکوئتا می خواهد که مدیران بارسلونا حاضر به پرداخت آن نیستند و حالا این توافق در هاله ای از ابهام قرار گرفته اند. اما نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد این دو باشگاه مطرح در حال توافق برای انتقال بازیکن دیگری هستند و  بارسلونا و چلسی برای انتقال مارکوس آلونسو تقریبا به توافق بسیار رسیده اند. 

مدیران بارسلونا قصد دارد مارکوس آلونسو را با کمتر از 10 میلیون یورو به خدمت بگیرد و به نظر می رسد چلسی نیز با فروش این مدافع کناری مشکل چندی ندارد. بدین ترتیب مارکوس آلونسو خرید بعدی باشگاه بارسلونا خواهد بود و این بازیکن می تواند به تور پیش فصل در ایالات متحده به اردوی بلوگرانا ملحق شود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها