|

کاپیتان های پرسپولیس در لیگ بیست و دوم

پس از خداحاظی سیدجلال حسینی، کاپیتان اول پرسپولیس در لیگ آینده امید عالیشاه است.

لینک کوتاه کپی شد

بی تردید در دوران پسا سیدجلال، انتخاب کاپیتان های پرسپولیس کار جذابی است. سیدجلال که از لیگ شانزدهم و در دوران حضور برانکو در پرسپولیس بازوبند سرخ ها را بر بازو بست، درنهایت از فوتبال خداحافظی کرد تا کاپیتان های بعدی این تیم کار سختی داشته باشند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ در این میان اگرچه امید عالیشاه کاپیتان اول سرخ هاست اما از نظر تعداد بازی کامیابی نیا وضعیت بهتری نسبت به او دارد. طبق آمار کمال کامیابی‌نیا با ۲۱۴ بازی در رتبه اول قرار دارد‌. او از لیگ پانزدهم حضوری مستمر در پرسپولیس داشته و در آستانه شروع هشتمین فصل متوالی‌اش در این تیم است. اما واقعیت این است که عالیشاه اگرچه با ۲۱۱ بازی در رتبه دوم قرار دارد اما سابقه حضور بیشتری در پرسپولیس دارد و تنها با سه بازی کمتر از کامیابی‌نیا در رتبه دوم قرار گفته است. اوبیش از 7 فصل در پرسپولیس بازی کرده و به همین دلیل در حالت معمول باید عالیشاه را  کاپیتان اول سرخ‌ها تلقی کرد.

کاپیتان های بعدی پرسپولیس چهره های نام آشنایی هستند. وحید امیری با 177 بازی و سیامک نعمتی با 157 بازی در رتبه های بعدی قرار دارند و جالب این که هر دو ششمین فصل حضورشان را در پرسپولیس سپری می کنند. هرچند امیری از نعمتی قدیمی تر است و از لیگ شانزدهم به پرسپولیس آمد اما جدایی او از پرسپولیس در یک فصل و حضورش در ترابزون‌اسپور باعث شد تا با 157 بازی در رتبه سوم کاپیتان ها باشد.

کاپیتان بعدی پرسپولیس کسی نیست جز علیرضا بیرانوند که به جمع سرخ ها بسته است. او 132 بازی با پیراهن پرسپولیس انجام داده است و به احتمال زیاد با توجه به احتمال فیکس بودنش احتمال بستن بازوبند به بازوی او در بازی های فصل بعد بیشتر از بقیه است. بعد از بیراوند نفر بعدی مهدی ترابی است که سه فصل و نیم در این تیم بوده و کاپیتان ششم سرخ‌ها به حساب می‌آید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی