|

آخرین خبرهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس جمعه 10 تیر

به نظر می رسد کار انتقال کاسیانو به پرسپولیس تمام شده است، اما این بازیکن برزیلی در تمرینات تیمش شرکت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد پرسپولیس با جذب 2 بازیکن دیگر کارش در نقل و انتقالات به پایان برسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پرسپولیس نیوز؛ مبلغ مورد نظر باشگاه ویزلا پرتغال برای فروش کاسیانو به پرسپولیس ۳۰۰ هزار دلار است و خود این بازیکن هم برای دو فصل ۶۰۰ هزار دلار دستمزد خواهد گرفت. با وجود توافق روی بندهای قرارداد و توافق با خود بازیکن برای پرسپولیسی شدن، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مبلغ درخواستی باشگاه پرتغالی را جور کند و همین موضوع باعث شد تا پیوستن کاسیانو به پرسپولیس گره بخورد.

این مهاجم برزیلی که با ویزلا قرارداد دارد، در تمرینات این تیم شرکت کرده و هنوز مشخص نیست بالاخره چه زمانی راهی ایران خواهد شد. پرسپولیسی‌ها که ستاره‌های زیادی را به خدمت گرفتند، اوضاع مالی بسیار بدی دارند و حتی هنوز نتوانستند با اعضای تیم خود برای فصل گذشته تسویه حساب کنند.

پدیده لیگ یک

مالک باشگاه ماشین سازی از غیر ممکن بودن انتقال پدیده لیگ دسته اول از این تیم به تیم‌های پرسپولیس و تراکتور خبر داد.

یونس قربانی درباره مطرح شدن مذاکرات باشگاه های تراکتور و پرسپولیس با امیر شهیم اظهار داشت:

شهیم بازیکن ماشین سازی است و باشگاه به او نیاز دارد زیرا تا دو فصل دیگر با ما قرارداد دارد.

مهاجم مصدوم

عیسی آل‌کثیر که دو فصل قبل به پرسپولیس پیوسته بود، پس از مصدومیت به عمل جراحی رباط صلیبی پرداخت و به همین دلیل به احتمال فراوان نیم‌فصل اول لیگ برتر را از دست خواهد داد.

از آنجایی که قرارداد این بازیکن با پرسپولیس تمام شده و به دلیل اینکه حضور او در لیست سرخپوشان یک سهمیه بزرگسال را پر خواهد کرد، به همین دلیل مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند تا نام او را از لیست خارج کنند.

با این شرایط بعید است که حضور عیسی آل‌کثیر حضورش در پرسپولیس تداوم داشته باشد و او که از نیم‌فصل دوم آماده بازی خواهد شد یا باید در نیم‌فصل دوم به لیست سرخپوشان اضافه شود یا اینکه بعد از رسیدن به آمادگی، راهی تیم دیگری شود.

گفته می‌شود پرونده حضور مهاجم سرخ‌ها در باشگاه پرسپولیس دوباره در حال پیگیری است.

شهاب زاهدی

در شرایطی که به نظر می رسد بند قرارداد ۲ میلیون دلاری شهاب زاهدی مانع پیوستن این بازیکن به پرسپولیس شده اما اخبار رسیده از این حکایت دارد که مسئولان باشگاه رایزنی های ویژه را برای جلب رضایت مهاجم سابق سرخ ها را از سر گرفته اند تا حالا که بحث جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس جدی تر از قبل است بتوانند مهاجم شناخته شده ای را به خدمت بگیرند.

به نظر می رسد برای روشن شدن نتیجه نهایی تلاش دوباره مدیران باشگاه پرسپولیس برای جلب نظر شهاب زاهدی باید چند روز دیگر هم صبر کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها