|

استوری جنجالی مهدی مهدی پور بعد از توافق با استقلال

مهدی مهدی پور

مهدی‌پور شب گذشته بعد از آنکه با مدیران باشگاه به توافق رسید، در پیامی اینستاگرامی این خبر را با یک پیغام غیرمستقیم به هواداران انتقال داد.

لینک کوتاه کپی شد

موتور نقل‌ و انتقالاتی استقلالی‌ها بعد از شروع آرام، اوج گرفته و آبی‌ها در ساعات اخیر به دنبال تمدید قرارداد با مهره‌های کلیدی فصل گذشته و خرید بازیکنان جدید بوده‌اند. سجاد شهباززاده و امید حامدی‌فر دو خرید تابستانی استقلال تاکنون بوده‌اند و براساس شنیده‌ها رضا میرزایی و سیدمحمد حسینی فاصله چندانی تا آبی‌پوش شدن ندارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت فصل گذشته استقلال، شب گذشته با مدیران باشگاه به توافق برای تمدید قرارداد رسید و امروز به صورت رسمی خبر تمدید قرارداد رمضانی به مدت 2 فصل با آبی‌پوشان رسانه‌ای شد. مهدی مهدی‌پور هافبک خلاق و مغز متفکر آبی‌ها دیگر گزینه مدنظر مدیران استقلال بود. مهدی‌پور که یک‌فصل دیگر قرارداد داشت، با توجه به بند فسخ موجود در قراردادش می‌توانست در نقل‌وانتقالات تابستانی از جمع شاگردان ساپینتو جدا شود اما با توجه به نظر مثبت سرمربی پرتغالی و درخواست مدیران باشگاه، پای میز مذاکره با آجورلو رفت و برای دو فصل دیگر قراردادش را با استقلال تمدید کرد تا در مجموع تا پایان لیگ بیست‌وسوم همراه استقلال باشد.

مهدی‌پور در لیگ بیست‌ویکم یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و توانست با 7 پاس‌گل بهترین پاسور آبی‌ها در فصل گذشته لقب گیرد. او یک سوپرگل 3 امتیازی هم در مقابل فولاد خوزستان به‌ثمر رساند و عملکرد درخشان این هافبک 28 ساله باعث شد تا دراگان اسکوچیچ نام او را در جمع مدعوین به اردوی ملی جای دهد.

هافبک خلاق آبی‌ها امیدوار است بعد از تمدید قرارداد با استقلال بتواند به نمایش‌های خوب خود در جمع آبی‌پوشان ادامه دهد و به عنوان یکی از مسافران قطر 2022 همراه تیم ملی اعزام شود و در فهرست نهایی دراگان اسکوچیچ جای داشته باشد.

استوری جنجالی بعد از توافق برای تمدید

مهدی مهدی‌پور شب گذشته و بعد از آنکه با مدیران باشگاه استقلال به توافق رسید، در پیامی اینستاگرامی این خبر را با یک پیغام غیرمستقیم به هواداران انتقال داد. برداشت‌ها در فضای مجازی از پیام مهدی‌پور، کنایه هافبک آبی‌ها به محمد دانشگر بود، چرا که هافبک شماره 9 استقلال در پیام خود این‌گونه نوشته بود: «به ما یاد دادن خانواده مهم‌ترین چیز تو زندگیه، آدم خانواده خودشو رها نمیکنه که با پولدارا زندگی کنه».

سیاوش یزدانی مدافع استقلال در واکنش به پیام کنایه‌آمیز مهدی‌پور از محمد دانشگر حمایت کرد اما امروز مهدی مهدی‌پور در مقابل ساختمان باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون پیام مجازی جنجالی خود توضیح داد که مخاطب او محمد دانشگر نبوده و رفاقت گرم و صمیمی با مدافع سابق استقلال دارد.

مهدی‌پور در توضیح پیام خود گفت: «حقیقتا چیزی که بود یک سوتفاهم پیش آمد. بین ما، محمد و سیاوش می‌دانیم چیز دیگری است اما سوتفاهم پیش آمد. یک استوری گذاشتم ولی جوی علیه محمد به وجود آمد که استوری من اصلا منظورم او نبود از 10 سالگی با هم دوست هستیم و چیزی که گفتم ربطی به او نداشت. با یزدانی هم صحبت کردیم. سال گذشته با دانشگر و یزدانی با هم بودیم و خیلی رفیق هستیم و رمز موفقیت ما یکدلی و رفاقت بوده است».

هافبک استقلال با اشاره به دریافت پیشنهاد برای لژیونر شدن توضیح داد: «من درمورد خودم صحبت کردم و خودم پیشنهاد خارجی داشتم و چیزی نیست که سیاه بازی کنم یا بازارگرمی کنم که نیازی به این مساله ندارم». 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها