|

گل گهر از ستاره خالی شد!

جدایی بازکنان تاثیرگذار گل گهر برای این تیم در فصل آینده گران تمام خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان در دومین فصل حضور امیرقلعه‌نویی دست به کار بزرگی زد و با وجود کسر هفت امتیاز در هفته پایانی توانست رتبه هفتم را به خود اختصاص دهد، اما این مربی باتجربه که طی دو فصل اخیر با جذب بازیکنانی که برخی از آنها در تیم‌های سابق خود به بن‌بست رسیده بودند، توانست تیمی در قواره رقابت با مدعیان قهرمانی شکل بدهد، این روزها که درگیر عمل جراحی زانو و مرحم گذاشتن روی درد کهنه‌اش از دوران بازیگری بوده است، با چالش بسیار سختی مواجه شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سعید صادقی، میلاد زکی‌پور و آرمین سهرابیان سه بازیکن کلیدی گل‌گهر طی دو فصل اخیر بوده‌اند؛ سه بازیکنی که به ترتیب از شهرخودرو، استقلال و سایپا به اردوی آبی‌پوشان سیرجانی ملحق شدند و توانستند طی دوران دو ساله حضور در این تیم به مهره‌های تاثیرگذاری مواجه شوند، اما حالا با جدایی این سه بازیکن منطقه چپ گل‌گهر باید دوباره بازسازی شود.

البته در این جمع سهرابیان بیشتر در خط میانی به کار گرفته می‌شد، اما در قلب خط دفاعی طلایی‌پوشان محمدرضا خانزاده و ایمان سلیمی هم تصمیم به جدایی گرفتند تا امیرقلعه‌نویی برای ساختن دفاع میانی تیمش نیز با چالش مواجه شده باشد.

پس از بازسازی این بخش امیرقلعه‌نویی باید فکری برای منطقه چپ تیمش داشته باشد؛ جایی که با جدایی سعید صادقی و میلاد زکی‌پور او هم مدافع چپش را از دست داده و هم وینگر چپ تیمش را و هر چه سریعتر باید برای جذب بازیکنان مورد نظر اقدام کند.

چالش این مربی از همینجا آغاز می‌شود؛ جایی که در بازار داخلی تیم‌های مدعی قهرمانی نظیر پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد خوزستان با قدرت و منابع مالی بهتر به بازار برای جذب مهره‌های با کیفیت وارد شده‌اند و شرایط را برای حضور این بازیکنان در سیرجان با مشکل مواجه کرده‌اند. البته از این جمع تاکنون استقلال اگرچه منفعل‌تر  بوده ولی برای جذب سعید صادقی و همینطور شهباززاده که دو بازیکن مورد توجه امیرقلعه نویی بودند اقدام کرده است.

نکته دیگر هم کمبود بازیکنان با کیفیت در فوتبال ایران است که احتمالا سبب شود کادر فنی گل‌گهر برای آماده کردن این تیم جهت حضور منسجم در مسابقات روی به جذب بازیکنان خارجی بیاورد. البته آنها استنلی کی‌روش و بایناما را به عنوان دو بازیکن خارجی در اختیار دارند و تنها می‌توانند از دو سهمیه  خارجی دیگر برای تقویت تیم استفاده کنند که یکی از آنها باید آسیایی باشد.

امیرقلعه‌نویی که معمولا توجه زیادی به نظم و زمان شروع تمرینات تیمش دارد، این روزها علاوه بر برنامه‌ریزی دقیق در این بخش باید حواسش به جمع کردن تیمی رقابتی نیز باشد؛ وضعیتی که در این شرایط بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران اصلا کار ساده‌ای نخواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها