|

بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس؟ شاید در نیم فصل!

به نظر می رسد احمد نوراللهی در شباب الاهلی ماندنی است و قرار نیست به پرسپولیس ملحق شود.

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به علاقه بیش از حد احمد نوراللهی به ادامه فوتبالش در امارات، بعید است او در نقل و انتقالات تابستانی سرخ پوش شود

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، هواداران پرسپولیس کماکان در انتظار بازگشت احمد نوراللهی هستند. بازیکنی که فصل قبل با امضای قراردادی یک ساله به باشگاه شباب الاهلی پیوست و همین زمان قرارداد یک ساله باعث شد دوست داران پرسپولیس همچنان منتظر او باشند. به تمام این ها اخبار ضد و نقیض رسانه های امارات و ایران درباره وضعیت احمد نوراللهی را نیز اضافه کنید تا مشخص شود چقدر پیرامون این بازیکن ملی پوش و بازگشتش به پرسپولیس حاشیه وجود داشته است.

تمام این اتفاقات درحالی رخ می دهد که مدیربرنامه نوراللهی که در کانادا حضور دارد، در پی تماس چند باره مدیران باشگاه پرسپولیس به آن ها تاکید کرده بود سرمربی جدید شباب الاهلی تمایل به حفظ نوراللهی دارد. در ادامه ژاردیم به عنوان سرمربی جدید شباب الاهلی معرفی شد و شایعات در مورد تمایل نداشتن او به ادامه همکاری با نوراللهی به اوج برسد.

حالا آخرین خبرهای طرفداری حکایت از آن دارد که ژاردیم، نوراللهی را می خواهد و قرار است بند تمدید قرارداد سال دوم این بازیکن فعال شود. جالب اینجاست نوراللهی همچنان تمایل به تمدید قرارداد یک ساله دارد و اگرچه به شدت خواهان ادامه فعالیت در فوتبال امارات است و دوست ندارد به پرسپولیس برگردد اما باز هم تاکید دارد با باشگاه اماراتی یک ساله تمدید کند تا در صورت درخشش در بازی های جام جهانی مانعی برای انتقال به تیم های جدید نداشته باشد.

به هرحال آن چه که مشخص و قطعی به نظر می رسد این است که نوراللهی قطعا در شباب الاهلی ماندنی است و شایعات بازگشت او در نقل و انتقالات تابستانی صحت ندارد. مگر این که در ادامه راه سرمربی جدید شباب الاهلی از او ناراضی باشد و او چاره ای نداشته باشد جز بازگشت به پرسپولیس، آن هم در نیم فصل.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها