|

حضور سوپراستار در بارسلونا منتفی شد؟

سران سیتی خواهان ادامه همکاری با برناردو سیلوا ستاره پرتغالی تیمشان هستند.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا و ژاوی علاقه زیادی به جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی دارند اما به نظر نمی‌رسد که بتوانند به راحتی این انتقال را انجام دهند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته پل بالوس از اتلتیک، منچسترسیتی در حالی که بارسلونا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، قصد دارد تا این بازیکن را حفظ کند و اعتقاد دارد که اینکار را در نهایت نیز انجام خواهد داد. کمپ و اطرافیان سیلوا نیز در شرایط آرامی به سر می‌برند زیرا می‌دانند که آینده این بازیکن در دستان دیگران قرار دارد. با این حال اولین کسی که گزینه بارسلونا را با برناردو سیلوا مطرح کرد، ژرژ مندس ایجنت او بود. این ایحنت در 8 ژوئن در بارسلونا ملاقاتی با لاپورتا و متئو آلمانی داشته است.

گفته می‌شود که برناردو به پروژه کاتالان‌ها علاقه دارد اما انتقال او از منچسترسیتی به بارسلونا بسیار دشوار خواهد بود. سیتیزن‌ها تاکنون از سوی بارسلونا برای سیلوا دریافت نکرده‌اند زیرا که باشگاه اسپانیایی فعلا توانایی لازم برای اینکار را ندارد. کمپ و اطرافیان بازیکن آرام هستند زیرا که می‌دانند آینده سیلوا در دستان دیگران قرار دارد. این بازیکن 27 ساله فعلا از تعطیلات خود لذت می‌برد و 11 جولای به منچستر باز خواهد گشت.

این دومین پنجره تابستانی متوالی است که سیلوا در آن قصد دارد به اسپانیا برود اما این بازیکن هیچ اجبار و فشاری را روی خود برای ترک منچسترسیتی احساس نمی‌کند. با این حال موضع سیتی در قبال برناردو مشخص است. آن‌ها بازیکنی را بر خلاف میلش در باشگاه نگه نمی‌دارند. اگر کسی خواهان ترک باشگاه باشد می‌داند که تنها به یک پیشنهاد رسمی و مطابق با ارزشش در بازار نقل و انتقالات نیاز دارد. اما این موضوع آنقدر‌ها هم ساده نیست. نیکلاس اوتامندی در سال 2019 یا آیمریک لاپورت و رحیم استرلینگ در تابستان گذشته نتوانستند از منچستر جدا شوند. منچسترسیتی نیز پس از این فصل عالی برناردو سیلوا بعید است که پیشنهاداتی کمتر از 80 میلیون پوند را برای بازیکنش بپذیرد.

سیتیزین‌ها همچنین با خانواده برناردو نیز تماس گرفتند و باز خورد‌های بسیار مثبتی از آن‌ها دریافت کردند. پس از این بحث‌ها غیر رسمی، هر دو طرف به این نتیجه رسیدند که سیلوا بهتر است به قرارداد فعلی خود تا سال 2025 با باشگاه پایبند بماند. در هر حال در اطراف بارسلونا گفته می‌شود که فعال شدن اهرم‌های اقتصادی و فروش فرنکی دی یونگ می‌تواند باعث انتقال برناردو سیلوا به اسپانیا شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها