|

شوک به استقلال؛ مهدی پور رفتنی شد!

مهدی مهدی‌پور بازیکن استقلال در یک قدمی حضور در لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شنیده می‌شود مهدی مهدی‌پور بازیکن استقلال در یک قدمی حضور در لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ تعلل مدیران استقلال در فصل نقل و انتقالات باعث انتقاد هواداران این تیم شده که البته این انتقاد بیجا نیست چرا که در مقابل، تا به اینجای کار، رقیب دیرینه در نقل و انتقالات خوب عمل کرده و چند ستاره جذب کرده است‌‌

طبق آخرین اطلاعات دریافتی، ظاهرا مهدی مهدی‌پور با وجود اینکه هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده به دنبال فسخ و جدایی از استقلال است تا راهی لیگ ستارگان قطر شود. اینطور که پیداست این بازیکن تاثیرگذار استقلال، از العربی قطر پیشنهاد دارد و تصمیم دارد فوتبالش را در قطر ادامه دهد. 

با وجود اینکه مهدی پور در آخرین مصاحبه خود با برنامه فوتبال برتر اعلام کرده بود علاقه دارد در استقلال بماند، اما گویا شرایط باشگاه استقلال به سمت و سویی پیش رفته که برخی بازیکنان ترجیح می‌دهند فوتبالشان رو در تیم دیگری دنبال کنند. 

بعد از طولانی شدن پروسه جذب سرمربی و اخبار جدایی احتمالی وریا غفوری و امیرحسین حسین‌زاده، حالا این‌بار نوبت مهدی مهدی‌پور است که تصمیم به جدایی بگیرد. 

باید منتظر ماند و دید که واکنش مدیریت باشگاه استقلال به این اخبار چه خواهد بود و آیا به دنبال حفظ ستارگانی که تاثیر مستقیمی در قهرمانی آبی‌ها داشتند هستند یا نه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها