|

اتفاقی که پرسپولیس را به هم ریخت؛ افشا رقم قرارداد!

مدیرعامل پرسپولیس رقم قرارداد گل محمدی را عنوان کرد و همین اتفاق اختلاف گل محمدی و درویش را دوباره آشکار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حضور رضا درویش در برنامه تلویزیونی روز جمعه گذشته باعث ایجاد حاشیه‌هایی در فضای مجازی شد که با دلخوری‌های یحیی گل محمدی تشدید پیدا کرد.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و محمدمهدی احمدی توانسته است نمره قبولی در نقل و انتقالات تابستانی دریافت کند تا حمایت هواداران را بابت جذب این بازیکنان بگیرد. با این حال درویش با افشای رقم قرارداد یحیی گل محمدی باعث ایجاد جرقه‌ای دوباره در رابطه‌اش با سرمربی سرخپوشان شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نخستین ماه حضور خود در این تیم پس از شکست مقابل فولاد خوزستان در سوپر جام، عنوان کرد یحیی گل محمدی خواستار جذب بازیکن میلیون دلاری شده بود با تکذیب سرمربی تیم در نشست خبری روبرو شد. گل محمدی پس از پایان کنفرانس نیز در تماسی تلفنی با درویش از او بابت این موضوع که بازیکن میلیون دلاری با توجه به بودجه محدود باشگاه اعلام کرده است ابراز گلایه کرد تا رابطه آنها برای مدت کوتاهی سرد شود.

اتفاقی مشابه که این بار ابعاد گسترده‌تری با بازنشر آن در رسانه‌های کشور بابت افشای رقم قرارداد گل محمدی پیدا کرده است.

رضا درویش در پاسخ به پرسشی راجع به شایعه قرارداد ۴۰ میلیارد تومانی یحیی گل محمدی برای دو فصل با سرخپوشان گفت: شاید مقداری کمتر باشد اما ربطی ندارد. او اعلام کرد حاضرم بدون اینکه وجهی از باشگاه بگیرم بروم. جملاتی که نه تنها تعجب یحیی گل محمدی بلکه مسئولان باشگاه را نیز به همراه داشته است.

آغاز دوباره تنش بین مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس/ تداوم ناراحتی یحیی گل‌محمدی؛ اختلافی که حل نشده باقی ماند!

سرمربی پرسپولیس در تازه‌ترین قرارداد خود مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان (بدون آپشن های قهرمانی) را برای مدت سه فصل دریافت می‌کند. این در حالی است که درویش عنوان کرده بود این مبلغ حدود ۴۰ میلیارد تومان برای دو فصل است.

جمله‌های مدیرعامل پرسپولیس در قبال سرمربی تیم نه تنها موجب اصلاحیه باشگاه در خصوص صحبت‌های درویش شده است بلکه باعث ایجاد نخستین تنش بین این دو نفر در مسیر بستن پرسپولیس برای فصل آینده شده است.

گل محمدی در حالی به سرمربیگری خود در پرسپولیس ادامه داد که تقریباً تمام شروط مدیرعامل را پذیرفته است. تغییر در کادر فنی این تیم به همراه عدم دخالت در نقل و انتقالات تابستانی از جمله مواردی است که مدیرعامل با درخواست هیأت مدیره از گل محمدی خواست و او نیز تبعیت کرد.

افشای مبلغ قرارداد سرمربی تیم و اعلام اشتباه مدت زمان این قرارداد از سوی مدیر عاملی که معمولا حواس جمع صحبت می‌کند می‌تواند در نوع خود عجیب باشد تا شائبه وجود مشکل بین تفکرات مدیرعامل و سرمربی تیم مطرح شود.

باید دید تنش بین مهم‌ترین شخص مدیریتی باشگاه با نفر اول کادر فنی پرسپولیس به کجا ختم می‌شود. آیا گل محمدی می‌تواند فصل را با کدهای اشتباه درویش به اتمام برساند یا اینکه چالش بین آنها تغییراتی را در بدنه این تیم ایجاد می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها