|

دفاع چپ پرسپولیس در فصل آینده!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس صحبت هایی در مورد دفاع چپ این تیم در فصل آینده مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا درویش در گفت و گویی تلویزیونی در مورد اینکه آیا پرونده امید نورافکن برای پرسپولیس بسته شده، عنوان کرد:‌ اصلاً باز نبوده او قرارداد دارد و حرفه‌ای نیست برای چنین بازیکنی مذاکرات را شروع کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی در مورد اینکه آیا با محمدرضا ساکت در این مورد صحبت شده،‌گفت: چون نورافکن بازیکن ملی‌پوش است یقیناً آنها هم بیایند و یک بازیکن شاخص ما را بخواهند مذاکره اصلاً مفهومی ندارد.

وی در مورد اینکه اگر پرسپولیس دفاع چپ، مهاجم و یک هافبک دفاعی جذب نکند نقل و انتقالات موفقی را نداشته،‌گفت:‌ در دفاع چپ احمدی را گرفتیم بازیکن تیم ملی امید است ان‌شاءالله وحید امیری را هم داریم که به احتمال خیلی زیاد در هفته اول یا دوم لیگ به ترکیب تیم برگردد.

او خیلی مصمم است تمریناتش را هر روز به خوبی انجام می‌دهد. دکتر پیگیر است تا او را به شرایط آمادگی برساند. اگر قرار باشد در همه پست‌ها بازیکن شاخص بگیریم پس بازیکنانی که در تیم حضور دارند و سال‌ها تیم را قهرمان کردند چه می‌شوند؟ ضمن اینکه بازیکنان جوان و آینده‌داری هم داریم.یقیناً گل‌محمدی این را در ذهنش دارد که از توان جوان‌ها حداکثر بهره را ببرد تا به ترکیبی که در ذهنش است برسد.

پرونده دفاع چپ پرسپولیس بسته شد؟

وی در مورد اینکه مطرح شدن نام امید نورافکن و میلاد ذکی‌پور نشان می‌دهد سرمربی پرسپولیس در پست دفاع چپ احساس نیاز می‌کند،‌ عنوان کرد: صحبتی که با یحیی داشتم در نظرش هست که امسال بیشتر از وحید امیری در پست دفاع چپ استفاده کند ضمن اینکه احمدی هم بازیکن آینده‌دار و مثمر ثمری است.

به این ترتیب به نظر می رسد پرونده جذب بازیکن در جناح چپ پرسپولیس بسته شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها