|

مایلی‌کهن از ترس آمدن کی‌روش حامی اسکوچیچ شده؟

مایلی کهن

شکست تیم ملی برابر تیم نصفه و نیمه الجزایر موجی از انتقادات را از اسکوچیچ به همراه داشت طوری که خیلی ها از بازگشت کی‌روش سخن گفتند.

لینک کوتاه کپی شد

چند ماه مانده به جام جهانی تیم ملی ایران در وضعیت به شدت شکننده‌ای قرار دارد. تیمی که تدارک آن‌چنانی ندیده و بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای آماده‌سازی‌اش ترتیب نداده در تک بازی دوستانه‌اش برابر رقیبی متوسط شکست خورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، شکست تیم ملی برابر تیم نصفه و نیمه الجزایر موجی از انتقادات از تیم ملی را به همراه داشت. نوک پیکان این انتقادات هم دراگان اسکوچیچ را نشانه رفته است. مردی که بر اساس آمار در برابر تیم‌های ضعیف‌تر از ایران خوب نتیجه می‌گیرد، ولی در برابر تیم‌های قوی‌ت حرفی برای گفتن ندارد. همین مسئله موجب شده تا خیلی‌ها نگران وضعیت تیم ملی در جام جهانی شوند. طبیعی است که چنین نگرانی‌ای موجب به میان آمدن یک نام آشنا و قدیمی شود. از روز شکست تیم ملی برابر الجزایر همه از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی سخن می‌گویند.

بازگشت کی‌روش به فوتبال ایران به معنی شکل گرفتن جبهه‌بندی‌های سابق علیه یکدیگر است. از این رو مخالفان سرسخت کی‌روش به صف شده‌اند تا با حمایت از اسکوچیچ مانع از شکل گرفتن جوی برای بازگشت مرد پرتغالی شوند.

در میان این موضع‌گیری‌ها، اما اظهار نظر محمد مایلی‌کهن از همه جالب‌تر است. مایلی‌کهن سال‌ها در ایران نماد مربی «ساخت ایران» بود و از مخالفان سرسخت مربی‌های خارجی. به ویژه اینکه او همیشه مدیران ایرانی را متهم می‌کرد که عاشق مربی‌های چشم آبی هستند و برای همین پای کروات‌های درجه چند را به فوتبال ما باز کرده‌اند. با این حال او در این مورد خاص با چرخشی تاریخی حامی اسکوچیچ شده.

او در تازه‌ترین اظهارنظرش گفته که «من سوال دارم که آقای کی روش بعد از اینکه از ایران رفت کجا مربیگری کرد؟ او در کلمبیا آقای گل خورده شد و اخراج شد. سابقه نداشته است کلمبیا ۵ الی ۶ گل بخورد. او در جام ملت‌های آفریقا هم قهرمان نشد. دو بار هم با ما به جام جهانی رفت. مگر قبل از او به جام جهانی نرفتیم؟ در مقدماتی راهیابی به جام جهانی هم داور در بازی ایران با ازبکستان گل آن‌ها را نگرفت و ما به جام جهانی رفتیم. این‌ها سیاه نمایی‌هایی است که علیه اسکوچیچ می‌شود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها