|

توافق سوپراستار نقل و انتقالات اروپا با لیورپول

لیورپول با مهاجم اروگوئه‌ای بنفیکا داروین نونیس که مشتریان بسیار زیادی در اروپا داشت، به توافق نهایی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

شمارش معکوس برای اعلام رسمی انتقال داروین نونیس به تیم فوتبال لیورپول آغاز شده است، انتقالی که ۱۰۰ میلیون یورو روی دست تیم انگلیسی خرج خواهد گذاشت، البته این مبلغ شامل ۸۰ میلیون یورو رقم پایه و ۲۰ میلیون یورو پاداش می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ این خرید رکوردهایی را در تاریخ باشگاه لیورپول جابجا خواهد کرد که اولین آنها تبدیل شدن نونیس به گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه مرسی‌سایدی خواهد بود.

در همین حال رسانه‌های پرتغالی آبولا و رکورد، جزئیات متفاوتی درباره انتقال نونیس به آنفیلد ذکر کرده‌اند. اولین مورد این است که لیورپول نه ۸۰ بلکه ۷۵ میلیون یورو به عنوان رقم پایه قرارداد خواهد پرداخت و ۲۵ میلیون مابقی پاداش‌هایی است که به آسانی محقق خواهند شد.

یکی از این پاداش‌ها زمانی وصول می‌شود که نونیس دهمین بازی‌اش را برای لیورپول انجام دهد. در آن صورت ۵ میلیون یورو به حساب بنفیکا واریز خواهد شد. با ثبت شصتمین بازی مهاجم اروگوئه‌ای برای لیورپول، ۱۰ میلیون یوروی دیگر از حساب باشگاه انگلیسی به حساب باشگاه پرتغالی انتقال داده می‌شود. ۱۰ میلیون یورو پایان اما وابسته به عملکرد فردی و افتخاراتی است که او با لیورپول کسب کند.

لیورپول با آقای گل فصل گذشته لیگ برتر انگلیس که در ۴۱ بازی ۳۴ گل زده، قراردادی ۵ ساله خواهد بست و طبق ادعای آبولا در هر فصل ۱۲ میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.

۱۰۰ میلیون یورویی که لیورپول با احتساب پاداش‌ها به بنفیکا برای خرید نونیس می‌پردازد، ۱۵ میلیون بیش از مبلغی است که برای خرید گران‌ترین بازیکن فعلی لیورپول یعنی فیرجیل فن‌دایک در سال ۲۰۱۷ از ساوتهمپتون پرداخت شد.

انتظار می‌رود که امروز، فرایند انتقال نونیس به لیورپول کامل شود چرا که یولیان وارد مدیرورزشی باشگاه لیورپول روز گذشته به لیسبون سفر کرده تا مراحل خرید بازیکن ۲۲ ساله را کامل کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها