|

دردسر بزرگ برای آزمون؛ محکومیت در دادگاه!

در ماجرای شکایت دختر روس از آزمون، دادگاهی در روسیه علیه سردار آزمون مهاجم تیم ملی رای داد.

لینک کوتاه کپی شد

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران از سال گذشته درگیر یک پرونده قضایی در روسیه شده است و جلسات دادگاه در غیاب او در شهر سنت‌پترزبروگ ادامه دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ هرچند انتظار می‌رفت آزمون بعد از جدایی از تیم زنیت روسیه و انتقال به تیم بایر لورکوزن آلمان از این پرونده رها شود اما شاکی در غیاب آزمون در جلسات دادگاه حاضر شده و طبق اعلام یک رسانه روسی، حتی رای دادگاه را هم گرفته است.

سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه به نقل از «دمیتریف» وکیل شاکی آزمون مدعی شد قاضی نسبت به احراز حق پدری و استیفای نفقه قانع شده و رای نهایی داده شده است.

دمیتریف گفت: بعد از صدور رای، یک فرصت ۳۰ روزه برای تجدیدنظر وجود دارد. اگر درخواست استیناف نباشد، تصمیم اجرا می‌شود. اگر هم چنین درخواستی بیاید، پرونده همچنان در دادگاه شهر سنت‌پترزبورگ قابل بررسی است.

وی با بیان اینکه صدور رای بر اساس مدارک و مستندات صورت گرفته است، گفت: قاضی در تصمیم خود کاملاً از ما حمایت کرده است.

دمیتریف چند روز پیش هم در مصاحبه دیگری تاکید کرده بود که آزمون از حضور در روسیه و انجام آزمایش‌های لازم خودداری کرده است و وکیل او در جلسات دادگاه حاضر می‌شود.

وی گفت: آنها استدلال می‌کنند که آزمون نمی‌تواند به دلیل مشکلات سفر هوایی و حضور در مسابقات به روسیه بیاید.

این وکیل همچنین درباره احتمال ممنوع الورود بودن مهاجم ایران به روسیه به خاطر جلسات دادگاه هم تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد اما اگر رای صادر و بدهی نفقه مشخص بشود، ممکن است فرد بدهکار از روسیه ممنوع الخروج بشود. یعنی ورود به روسیه بدون مشکل است اما برای خروج این‌طور نخواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها