|

سردار با تیمش در لیگ قهرمانان اروپا!

سردار آزمون در شب جذاب بایرلورکوزن و پیروزی چهارگله این تیم از ابتدا در ترکیب حضور داشت.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب دیدارهای هفته سی و سوم و ماقبل پایانی فصل بوندس‌لیگا آلمان، تیم بایر لورکوزن که سردار آزمون را در ترکیب خود می‌دید، در ورزشگاه پرزرو آرنا مقابل هوفنهایم رده هشتمی قرار گرفت. این مسابقه برای یاران آزمون بسیار سخت و پیچیده بود اما در نهایت پیروزی شیرینی نصیب این تیم شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سردار آزمون پس از اینکه طی دو هفته گذشته بوندس لیگا حضور ثابت در ترکیب بایر لورکوزن داشت، در مسابقه امروز مقابل هوفنهایم نیز یکی از بازیکن اصلی تیمش بود و بار دیگر در پست پشت مهاجم به‌کار گرفته شد و مکمل پاتریک شیک بود.

این بازی با گل دقیقه ۲۲ جئورجینیو روتر برای هوفنهایم خیلی زود جذاب شد. پاتریک شیک در دقیقه ۳۴ جواب این گل را داد اما خوشحالی لورکوزن تنها دو دقیقه دوام داشت و این بار کریستوف بامگارتنر میزبان را پیش انداخت و هوفنهایم برنده به رختکن رفت.

باشگاه بایرلورکوزن با این پوستر به لیگ قهرمان سلام داد و از بازگشت دوباره بایر به لیگ قهرمانان نوشت.

 

یاران آزمون برای جبران در نیمه دوم وارد زمین شدند و در دقیقه ۷۳ توسط موسی دیابی کار را به تساوی کشاندند و سه دقیقه بعد با حرکت فوق العاده پاتریک شیک کامبک خود را کامل کردند. شیک روی صحنه گل سوم با چرخش و دریبل‌های فوق العاده دروازه‌بان را نیز جا گذاشت و گل زد.

سردار در این بازی در دقیقه ۶۴ تعویض شد و لوکاس آلاریو جای او را در زمین گرفت. اتفاقا آلاریو در وقت‌های اضافه نیمه دوم گل چهارم لورکوزن را به ثمر رساند تا کامبک و پیروزی این تیم شیرین‌تر شود.

 

 

سردار در این مسابقه دقت پاس ۸۴ درصدی داشت و یک پاس کلیدی نیز داد. او در این بازی تنها یک بار فرصت شوتزنی پیدا کرد که خارج از چارچوب بود. آزمون در این بازی نمره متوسط ۶.۵ را از سوفا اسکور گرفت.

تیم فوتبال بایر لورکوزن با این برد به هجدهمین پیروزی خود در این فصل دست یافت و ۶۱ امتیازی شد‌. بایر در رده سوم جدول بوندس‌لیگا آلمان قرار گرفته و با این پیروزی مقابل هوفنهایم حضورش در مرحله گروهی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد و باید منتظر حضور سردار آزمون در یوسی‌ال با این تیم آلمانی باشیم.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها