|

دستیار فرهاد گزینه سرمربیگری استقلال

به نظر می رسد گابریل پین به گزینه مدیران استقلال برای نشستن روی نیمکت تیم تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهایی که اخبار ضد و نقیض زیادی از باشگاه استقلال پیرامون انتخاب سرمربی جدید به گوش می‌رسد، مسئولان باشگاه در سکوت کامل در حال بررسی وضعیت گزینه های خود هستند تا در نهایت هدایت تیم را به یک مربی خوب بسپارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بعد از آنکه جواد نکونام سرمربیگری استقلال را رد کرد و ترجیح داد در فولاد بماند، نام های متعددی برای حضور روی نیمکت آبی ها مطرح شده است. با وجود مطرح شدن نام چند مربی ایرانی اما نظر مدیران باشگاه استقلال همچنان روی آن است که یک سرمربی خارجی هدایت تیم را برعهده بگیرد.

از این رو مذاکرات متعددی با برخی مربیان خارجی انجام شده و باید دید این مذاکرات طی روزهای آینده چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

نکته مهمی که در این خصوص از باشگاه استقلال شنیده می‌شود حضور گابریل پین در بین گزینه های سرمربیگری این تیم است. مربی ایتالیایی که سال گذشته دستیار فرهاد مجیدی بود،به احتمال فراوان سال آینده نیز در کادرفنی این تیم حضور خواهد داشت و کارش را ادامه می‌دهد. منتهی مساله این است که حالا پین از سوی مدیران باشگاه استقلال به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری مطرح شده و هیچ بعید نیست با توجه به شناختی که این مربی ایتالیایی از استقلال دارد و البته کارنامه روشن او در سالیان گذشته هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

البته مسئولان استقلال فعلا مشغول مذاکره با مربیان خارجی دیگر هستند اما اگر این مذاکرات خوب پیش نرود، بعید نیست پین که محبوبیت خوبی نیز نزد هواداران استقلال دارد هدایت این تیم را برای لیگ بیست و دوم برعهده بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها