|

از توافق اسماعیلی فر با پرسپولیس چه خبر؟

اسماعیلی فر

خبرهای ضد و نقیضی از نقل و انتقالات پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شد، که استوری اسماعیلی فر به آنها دامن زد.

لینک کوتاه کپی شد

دانیال اسماعیلی فر در یک استوری توافقش را با پرسپولیس تکذیب کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، امروز بود که دانیال اسماعیلی فر در یک استوری نه تنها توافقش را با پرسپولیس تکذیب کرد، حتی منکر هر گونه مذاکره با باشگاهی جز سپاهان شد. خبری که نشان داد حداقل آن طور که وانمود می شود ماجرای این انتقال قطعیت پیدا نکرده است.

267236ce-8ebd-44d6-8b64-40c5cc8f0455

قبل تر نیز در طرفداری گفته بودیم هنوز توافق نهایی با اسماعیلی فر انجام نشده است و تنها دستاورد پرسپولیس موافقت شفاهی مدافع  فصل قبل سپاهان در پاسخ به درخواست یحیی بوده است. ماجرای انفعال سرخ ها در این انتقال با بیانیه باشگاه پرسپولیس جدی تر شد.

کمی بعد از استوری اسماعیلی فر بود که باشگاه پرسپولیس در یک بیانیه از هواداران خود خواست آرامش تیم را در آشفته بازار نقل و انتقالات حفظ کنند.

مشخص است که این بیانیه اشاره مستقیمی به جدایی رامین رضاییان و واکنش تند هواداران پرسپولیس دارد. بازیکنی که جدا از بحث فنی، مشکلات زیادی با سرمربی های  پیشین خود داشته است اما محبوبیتش نزد هواداران سرخ، پایه گذار هجمه ها و فشارها علیه یحیی گل محمدی و کادر مدیریتی بوده است. 

حالا خبر می رسد که دانیال اسماعیلی فر در سال منتهی به جام جهانی، از این فضای حاشیه ای که برای دفاع راست پرسپولیس ایجاد شده است، رضایت ندارد و چه بسا استوری امروز او نشان از دو دل بودن وی برای بازی در پرسپولیس و هاله ابهام در مسیر انتقالش باشد.

مدافع فصل گذشته سپاهان اعتقاد دارد اگر به پرسپولیس بپیوندد باید در مقابل جریان حامیان رامین رضاییان و ذره بین انتقاد قرار بگیرد. باشگاه پرسپولیس هم که چنین فضای هجومی هواداران را دید برای حفظ آرامش تیم و صد البته اطمینان به اسماعیلی فر تن به بیانیه داد تا بلکه ترازوی این انتقال به نفع آن ها میل کند.

باید صبر کرد و دید در نهایت اسماعیلی فر چالش ها و سختی های بازی در پرسپولیس را به جان می خرد و یا شاهد یک چرخش نقل و انتقالاتی خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها