|

اولین خروجی استقلال قطعی شد؛ مهاجم محبوب!

مهاجم فرانسوی استقلال برای همیشه ایران را ترک کرد تا جدایی او قطعی شده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

تنها 24 ساعت پس از برگزاری جشن قهرمانی استقلال در استادیوم آزادی و بر گردن آویختن مدال این رقابت ها بر گردن خود و فرزندان، حالا رودی ژستد ایران را به مقصد فرانسه ترک کرده و شواهد نشان می دهد که دیگر بازگشتی در کار نخواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ زننده یکی از مهمترین گل های تیم فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم شب گذشته چمدان هایش را به مقصد پاریس بست و تمامی وسایل خود را نیز به همراه برد و حتی کلید خانه خود را تحویل داد و یک خداحافظی بدون بازگشت با نزدیکان ایرانی خود داشته است.

این اتفاق در حالی رخ داده که ژستد قراردادی 1 + 1 ساله با استقلال داشت و حضور او در سال دوم منوط به رضایت باشگاه بود. آبی های می توانستند این قرارداد را فسخ کنند به شرطی که در موعد خاصی به این بازیکن اطلاع می داد که تمایلی برای فعال کردن بند سال دوم ندارد.

حالا رودی ژستد را می توان نخستین بازیکن جدا شده آبی ها برای فصل بعد نامید. بازیکنی که با گلزنی برابر پرسپولیس، نام خود را در تاریخ استقلال به عنوان اولین بازیکن خارجی این تیم به ثبت رساند که توانسته است در شهرآورد پایتخت دروازه رقیب دیرینه را باز کند.

در قرارداد 1+1 استقلال و ژستد بندی وجود داشت مبنی بر اینکه آبی ها در صورت رضایت از عملکرد ژستد می توانند بند سال دوم حضور او را فعال کنند که این اتفاق رخ نداد و نامه عدم نیاز به ژستد، از سوی آبی ها برای این بازیکن ارسال شد و این بازیکن برای همیشه ایران را ترک کرد.

گل رودی ژستد به پرسپولیس در یکی از حساس ترین مقطع فصل برای مجیدی به ثبت رسید. جایی که پرسپولیس می توانست با پیروزی در دربی، فاصله امتیازی را بسیار کاهش داده و به کسب قهرمانی امیدوار شود ولی ژستد مانع از تمامی این اتفاقات شد.

در ساعات آینده می توانید گزارش جالبی از سبک و نحوه زندگی رودی ژستد در ایران و اتفاقاتی که در ایران برای آنها رخ داده است را در ورزش سه بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها