|

دومین خرید پرسپولیس قطعی شد + جزئیات قرارداد

علیرضا بیرانوند گلر تیم بواویشتا و آنتورپ به پرسپولیس پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که سرخپوشان پیش‌تر با مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم شنژن برای عقد قرارداد به توافق رسیده بودند، یک روز پس از پیروزی بر شهرخودرو با علیرضا بیرانوند نیز به توافق رسیدند تا او پیراهن شماره یک پرسپولیس برای فصل آینده را در اختیار بگیرد.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون انتقال بیرانوند به پرسپولیس وجود داشت و در شرایطی که هنوز یک بازی تا پایان فصل باقی مانده، مدیران این باشگاه توانستند نظر گلر ملی پوش را برای پیوستن به این تیم جلب کنند.

بیرانوند پیش از این چهار فصل از لیگ شانزدهم تا پایان لیگ نوزدهم پیراهن پرسپولیس را برتن داشت و روزهای خوبی را با کسب چهار قهرمانی لیگ برتر، با این تیم تجربه کرد.

نکته مهم درباره انتقال بیرانوند اینکه او هنوز با باشگاه آنتورپ قرارداد داشت اما تمایل باشگاه بلژیکی به جدایی وی باعث شد تا پرسپولیس بدون مشکل این انتقال را نهایی کند.

علیرضا بیرانوند در دوره اول بازی برای پرسپولیس نیز خیلی زود قراردادش را نهایی کرد و این بار هم به یکی از نخستین انتقالهای فصل جدید تبدیل شد.

نکته جالب اینکه پرسپولیس حامد لک و احمد گوهری را نیز در خط دروازه در اختیار دارد و حالا با پیوستن بیرانوند باید دید که این دو چه سرنوشتی را خواهند داشت. گوهری و لک تا پایان لیگ بیست و دوم تحت قرارداد پرسپولیس هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها