|

تغییرات احتمالی خط حمله استقلال در فصل آینده؛ 2 بازیکن می روند؟!

شنیده می شود، مهاجم نیمکت نشین در لیست خروجی استقلال قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

ارسلان مطهری  بازیکن استقلال نتوانست فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میدان نیوز؛ مطهری که به عنوان یک استقلالی از تیم ذوب آهن به جمع آبی ها اضافه شد،در دو فصل گذشته درخشش بیشتری داشت اما او در این فصل هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند.

اگر چه در ابتدا به نظر می رسید که بازی نکردن ارسلان مطهری در استقلال بیشتر سلیقه شخصی فرهاد مجیدی است اما به میدان رفتن او در بازی های اخیر استقلال نشان داد که این بازیکن از شرایط آرمانی به دور است و بر خلاف فصل های قبل آمادگی مطلوبی ندارد.با توجه به این که فرهاد مجیدی اعتقاد خیلی زیادی به مطهری ندارد و این بازیکن هم در شرایط آرمانی قرار ندارد،به احتمال این بازیکن در لیست خروجی آبی ها قرار خواهد گرفت.

البته ارسلان مطهری هم شخصا علاقمند به بازی کردن است و با علم به این که می داند مجیدی به او اعتقاد چندانی ندارد،احتمالا با تمایل خود راه خروج از استقلال را در پیش بگیرد.

این طور که شنیده می شود در کنار مطهری،ژستد هم از استقلال جدا خواهد شد تا با این شرایط استقلال دو خروجی را در خط حمله خود داشته باشد.دو بازیکنی که در هفته های اخیر هم جایی در ترکیب ثابت استقلال نداشتند،تا با این شرایط احتمال خروج آن ها از استقلال قوت بگیرد.

به هر حال یکی از برنامه های اصلی مجیدی برای فصل جدید تقویت خط حمله این تیم است و از شرایط مشخص است که او در نظر دارد،حداقل دو مهاجم را به استقلال اضافه کند که در این میان بحث بازگشت کاوه رضایی هم به جمع آبی ها شنیده می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها