|

کارشناسی داوری بازی مس رفسنجان - استقلال؛ پنالتی آبی ها سوخت؟!

کارشناس داوری قضاوت احمد محمدی داور مسابقه مس رفسنجان و استقلال را مطلوب دانست و از تصمیمات او دفاع کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حیدر سلیمانی درباره قضاوت احمد محمدی داور مسابقه مس رفسنجان - استقلال اظهار داشت: احمدی قضاوت خوبی داشت. نیمه اول که خیلی آرام بود و آمادگی جسمانی داور مسابقه بالا بود که توانست نزدیک به تمام صحنه‌ها باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ وی ادامه داد: در نیمه دوم و در دقیقه ۵۳ آرمان رمضانی قصد گرفتن پنالتی از داور را داشت. درست است که مدافع تکل زد، اما برخوردی با مهاجم نداشت و کارت زرد به رمضانی برای شبیه‌سازی کاملاً درست بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره اخراج محمد دانشگر هم گفت: دانشگر کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد که کارت زرد او به دلیل گرفتن موقعیت حمله از حریف بود.  فکر می‌کنم این مسئله و دلیل کارت زرد او برای مجیدی سؤال شده بود. کارت زرد اول دانشگر هم در نیمه اول و از روی نیمکت بوده است که دلیل آن را نمی‌دانم.

سلیمانی همچنین در مورد کارت زرد مهدی مهدی‌پور خاطر نشان کرد: مهدی مهدی‌پور اواخر بازی یک کارت زرد گرفت که دلیل آن را متوجه نشدم و حتی نفهمیدم چه اتفاقی رخ داد، چون بازیکن مس خود را روی زمین می‌کشید و بازیکنان استقلال برخوردی با او نداشتند. فکر می‌کنم داور در این صحنه اشتباه کرد، اما در مجموع قضاوت خوبی را از داور شاهد بودیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها