|

تایید انتقال دو ملی‌ پوش به پرسپولیس؟!

مدیر عامل پرسپولیس می‌گوید یحیی نقل و انتقالات را به بعد از پایان لیگ موکول کرده اما منکر مذاکرات با پورعلی‌گنجی و بیرانوند نشد.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود اینکه هنوز لیگ برتر به پایان نرسیده اما شایعات نقل و انتقالاتی از همین روزها داغ شده و اسامی مختلفی حول تیم‌های پرطرفدار مطرح می‌شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ شب گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که از توافق پرسپولیس با مدافع چپ این روزهای گل‌گهر یعنی میلاد زکی‌پور خبر می‌داد؛ انتقال احتمالی‌ای که در صورت به وقوع پیوستن جنجالی خواهد شد اما رضا درویش این اتفاق را تکذیب کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر در این خصوص گفت: همه این‌ها مسائلی است که باید کادرفنی بگوید، آقای گل‌محمدی هنوز هیچ لیستی نداده و گفته‌اند بازی‌ها باید تمام شود. همه این خبرها مخصوص کانال‌ها و فضای مجازی است.درویش همچنین در خصوص مذاکرات با بیرانوند بیان کرد: مذاکرات مقدماتی را با بیرانوند انجام دادیم و تقریبا به یک توافقاتی رسیدیم. اگر بنا باشد او را جذب کنیم قرار است رضایت نامه پرداخت نکنیم. خود آقای بیرانوند هم تلاش‌هایی می‌کند اما گفتیم یکی، دو هفته اجازه دهید بازی‌ها تمام شود.

او همچنین در خصوص جذب پورعلی‌گنجی و تمدیدی‌ها بار دیگر اظهار داشت که همه چیز به پس از پایان لیگ موکول شده و راجع به این مسائل گفت: مرتضی پورعلی‌گنجی هم تمایل به آمدن دارد اما آقای گل‌محمدی گفتند بعد از بازی‌ها تصمیم بگیریم، بهتر است چون تمرکز همه معطوف به دو بازی باقی‌مانده است. ما با بازیکنان مشکلی برای تمدید نداریم. پرسپولیسی‌هایی که آنور آب هستند نیز دنبال فرصتی برای بازگشت به پرسپولیس هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها