|

صحبت های عجیب گل‌محمدی: باشگاه می‌تواند سرمربی تیم را عوض کند!

یحیی گل‌محمدی صراحتا اعلام کرد که استعفا نخواهد داد اما دست باشگاه برای تغییر او باز خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

پس از گذشت دو شب از نمایش ضعیف پرسپولیس برابر سپاهان و قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، امشب یحیی گل‌محمدی روی خط برنامه شب‌های فوتبالی حاضر شد و درباره شرایط تیم پرسپولیس صحبت کرد. او همچنین ضمن تکذیب خبر درخواست غرامتش از باشگاه، درباره جلسه با رضا درویش نیز توضیحاتی ارائه داد.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سرمربی پرسپولیس درباره خریدهای ناموفق پرسپولیس و همچنین مصدومیت وحید امیری و عیسی آل‌کثیر نیز توضیح داد و گفت ادامه همکاری با سیدجلال حسینی منوط به تصمیم خود این بازیکن است.

* اولین متهم عدم نتیجه گیری من هستم 

گل‌محمدی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: شرایطی که الان وجود دارد، شرایط سختی است و خودمان هم در این شرایط، سختی زیادی را تحمل می‌کنیم. خصوصا هوادارانمان که من به همه حق می‌دهم ناراحت باشند. به هر حال پرسپولیس پنج بار قهرمان لیگ شده و به قهرمان نشدن عادت ندارند. جا دارد از آنها عذرخواهی کنم و مسئولیت تمام مسابقات و نتیجه نگرفتن با من است و شکی نیست که تصمیمات سرمربی در این نتیجه گیری تاثیر دارد. این عدم نتیجه گیری اولین نفری که متهم می‌کند، سرمربی است.* سنگ اندازی زیادی برای قهرمانی ما شد

او افزود: ولی برای گرفتن ششمین قهرمانی سنگ اندازی زیادی اتفاق افتاد و مشکلات زیادی از شروع فصل داشتیم که برای قهرمان پنج دوره لیگ برتر، این مشکلات واقعا عجیب و غریب و باورنکردنی بود. اتفاقات فوتبالی و غیرفوتبالی بیشترش برای پرسپولیس بود. در سالی که گذشت، ما سه مدیرعامل داشتیم. هر سه مدیرعامل تا آنجا که توانستند زحمت کشیدند و جا دارد از آنها تشکر کنم. اما زحماتی که کشیده شده، در کل کافی نبوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها