|

یک پرسپولیسی بیخیال رفتن شد!

به نظر می رسد رضا اسدی دیگر قصد جداشدن از پرسپولیس را ندارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس که در تابستان گذشته و بعد از کش و قوس‌های فراوان به پرسپولیس آمد، در این فصل آن بازیکنی که هواداران این تیم انتظار داشتند، نبود و همین موضوع باعث شد تا انتقادات از این بازیکن بسیار زیاد شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ طی روزهای گذشته، خبری مبنی بر پیشنهاد یک میلیون و هشتصد هزار دلاری تیم بوریرام تایلند برای دو فصل به اسدی منتشر شد و نزدیکان این بازیکن هم رسیدن این پیشنهاد را تایید کردند. رضا که در پایان این فصل قراردادش با پرسپولیس تمام می‌شود، وضعیت نامشخصی دارد  و خیلی‌ها معتقدند این بازیکن اولین جدا شده سرخ‌پوشان خواهد بود.

خود رضا در گفت و گوی خود با خبرورزشی اعلام کرد ، پیشنهاد بوریرام به او  رسمی است و حتی مذاکرات جدی هم در این زمینه صورت گرفته ولی شماره ۸ پرسپولیس هنوز هیچ قراردادی را به صورت رسمی امضا نکرده است. در واقع اسدی هنوز برای رفتن به تایلند و امضای قرارداد با بوریرام تصمیم قطعی خود را نگرفته و از تایلندی‌ها درخواست کرد تا چند روزی به او فرصت دهند و بعد از آن رضا پاسخ نهایی خود را به این باشگاه تایلندی بدهد.

این درحالیست که این بازیکن طبق قانون از نیم فصل می‌توانست حتی با هر تیمی که دوست دارد، پیش قرارداد ببندد و توافق کند.  رضا بدش نمی‌آید یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند و علاقه خود را برای تمدید قرارداد به گوش مدیران پرسپولیس و یحیی گل محمدی رسانده است. شماره هشت سرخ پوشان که خانواده ای پرسپولیسی هم دارد، به نوعی منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه پرسپولیس است تا پای میز مذاکره با مدیران پرسپولیس بنشیند. با وجود ابراز علاقه اسدی برای ماندن ، باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به اسدی نداده و هیچ صحبتی بین طرفین انجام نشده است.

حتی یحیی گل محمدی هم که می بایست نظر نهایی را در خصوص ماندن یا جدایی اسدی بزند، صحبتی انجام نداده و تا این لحظه وضعیت شماره ۸ پرسپولیس نامشخص است. این درحالی است که پرسپولیس به نفراتی مثل میلاد سرلک ، مهدی ترابی و احسان پهلوان پیشنهاد تمدید قرارداد داده ولی در مورد سایر نفراتی که قراردادشان به پایان می رسد، شرایط متفاوت است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها