|

سرمربی محبوب پرسپولیسی ها پیشنهاد این تیم را رد کرد؟!

شنیده‌ها حاکی از آن است که برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را رد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس به عنوان قهرمان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر در این فصل دور از انتظار ظاهر شده و در فاصله ۳ هفته تا پایان رقابت‌ها ۹ امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد. استقلال در هفته بیست و هفتم در اهواز مقابل فولاد به برتری رسید و شاگردان مجیدی منتظر شکست پرسپولیس مقابل سپاهان بودند تا قهرمانی خود را قطعی کنند. اتفاقی که در نهایت افتاد و باخت پرسپولیس سند قهرمانی رقیب سنتی را امضا کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛  یحیی گل محمدی که دوبار پرسپولیس را قهرمان لیگ کرد و فوق العاده بین پرسپولیسی‌ها محبوب بود، در این فصل به شدت توسط هواداران پرسپولیس تحت فشار قرار گرفت و از محبوبیتش هم کاسته شد. عده‌ای فکر می کردند یحیی بعد از شکست مقابل سپاهان و از دست رفتن شانس قهرمانی پرسپولیس استعفا خواهد داد و دست مدیران باشگاه را برای انتخاب جایگزین باز خواهد گذاشت. اتفاقی که رخ نداد و خبری از استعفا از سوی گل محمدی نبود.

یحیی که ۲ فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، عصر یکشنبه به دفتر باشگاه رفت و جلسه‌ای با درویش برگزار کرد. بعد از پایان جلسه مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گویی اعلام کرد ، گل محمدی تحت حمایت او و باشگاه پرسپولیس قرار دارد و یحیی در فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس خواهد بود. این صحبت‌های درحالی از سوی درویش مطرح شد که از گوشه و کنار خبر رسیده مدیران پرسپولیس در طی روزهای گذشته و به خصوص بعد از توقف مقابل ذوب آهن در اصفهان ، مذاکراتی را برای انتخاب جانشین گل محمدی انجام دادند. گزینه اصلی آن‌ها هم برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرافتخار پرسپولیسی‌ها بود. درویش که خودش هم تحت فشار قرار دارد، دست روی گزینه‌ای گذاشت که از حمایت کامل هواداران پرسپولیس برخوردار است و در صورتی که برانکو را به تهران می آورد به محبوبیت فوق العاده‌ای در بین هواداران پرسپولیس می رسید.

از همین رو درویش و همکارانش پیشنهاد حضور در پرسپولیس را به برانکو دادند ولی پاسخی که شنیدند، باب میل آن‌ها نبود. برانکو که به تازگی قراردادش را با تیم ملی عمان تمدید کرده ، به مدیران پرسپولیس برای بازگشت جواب منفی داد و به آن‌ها اعلام کرد که از حضورش در عمان راضی است. برانکو به پرسپولیسی‌ها اعلام کرد که می خواهد تا پایان جام ملت‌های آسیا در کشور عمان بماند و از همین حالا هم برنامه ریزی را برای آماده سازی تیم ملی عمان آغاز کرده است. گفتنی است ، پیشنهاد پرسپولیس به برانکو چیزی حدود ۸۰۰ هزار دلار بود ولی در همان ابتدا با مخالفت برانکو مواجه شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها