|

(ویدیو) گل اول سردار آزمون برای بایرلورکوزن مقابل گریتر فورث

تیزهوشی سردار روی این صحنه و تبدیل یک توپ مرده به گل، تحسین گزارشگر تلویزیونی را نیز به‌همراه داشت.

لینک کوتاه کپی شد

مدت زمانی که سردار آزمون برای گلزنی در بوندس‌لیگا نیاز داشت، 145 دقیقه بود. مهاجم ایرانی که در زمستان پر سر و صدای گذشته از زنیت راهی آلمان و لورکوزن شد و قرار بود ماشین گلزنی‌ا‌ش را از روسیه به آلمان ببرد ولی برخی مصدومیت‌ها و سرماخوردگی مانع از این امر شده بود تا اینکه او بالاخره در ظهر بهاری استادیوم اشپورتپارک رونهاف توماس سومر، یک گل بنزمایی زد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ لورکوزن که با اندیشه جبران شکست هفته قبل برابر لایپزیش پای به زمین مسابقه گذاشته بود، به مصاف میزبان قعرنشین خود تیم گروتر فورث رفته است. شاگردان استفان لایتل با گل جترو ویلمس شوک زودهنگامی را به لورکوزن وارد کردند اما تیم جراردو سیونه خیلی زود واکنش نشان داد و توسط پاتریک شیک به گل تساوی دست یافت.

در حالی‌که بازی در میانه میدان آرام دنبال می‌شد، یک ارسال از زمین خودی برای مهاجمان لورکوزن بی نتیجه بود و به نیک فیرخیور مدافع هلندی گروتر فورث رسید. سردار آزمون که در تعقیب این مدافع بود، فیرخیور را وادار کرد که با یک پاس رو به عقب آندره‌اس لینده سنگربان تیمش را صاحب توپ کند.

اما سماجت و پیگیری آزمون باعث شد تا او روی پای گلر میزبان آمده و لینده را مجبور به یک اشتباه بزرگ کند. اشتباهی که آزمون همچون یک شکارچیِ در کمین طعمه، آن را از مقابل دروازه ربود و با یک ضربه نرم و بغل پا دروازه گروتر فورث را باز کرد و نخستین گلش را با پیراهن لورکوزن به ثمر رساند.

تیزهوشی سردار روی این صحنه و تبدیل یک توپ مرده به گل، تحسین گزارشگر تلویزیونی را نیز به‌همراه داشت. مهاجم ایرانی پس از 145 دقیقه بالاخره در تیم جدید خود موفق به گلزنی شد و دروازه آندره‌اس لینده نگون بخت را باز کرد تا اینگونه در اشپورتپارک شادی گل برپا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها