|

چشم امید فرهاد به تعویض طلایی!

تعویض طلایی مجیدی در طول فصل امیدوار است دیدارهای هفته‌ های پایانی را از داخل زمین آغاز کند.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم آبی ها که با گلهای پرتعدادش به پرسپولیس و شادی گل منحصربه‌فردش محبوبیت زیادی در نزد هواداران استقلال دارد، در حالی این روزها با یک تتو جدید روی گردنش دیده می شود که تصاویر ابتدایی گرفته شده از او در جلسات تمرینی این گمان را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کرد که خونریزی گوش او روی گردنش را هم گرفته است!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛  ارسلان مطهری که همواره با درخشش و تاثیر گذاری روی گل های استقلال بعد از ورودش به زمین به عنوان یار تعویضی در دل استقلالی‌ها جا باز کرده در دیدار برابر سپاهان هم به عنوان جانشین وارد زمین شد و اتفاقا عملکرد خوبی داشت و فرهاد مجیدی هم در نشست خبری بعد از مسابقه به تمجید از او پرداخت.

ارسلان که پیشتر هم با تتو های خود سوژه عکاسان و خبرنگاران شده بود این بار روی گردنش یک کلمه انگلیسی را تتو کرده است: believe

کلمه‌ای که معادل فارسی ایمان داشتن است. درحالیکه در ۵ هفته پایانی لیگ برتر به قول معروف دروازه های زمین کوچک تر می شود و گلزنی سخت تر، ارسلان مطهری می‌تواند عصای دست فرهاد در باز کردن دروازه حریفان باشد. ترانه هر بار که به زمین آمده و موثر ظاهر شده در نشست های بعد از بازی سوژه سوال کردن از فرهاد مجیدی بوده است و فرهاد هر بار با تمجید از او نشان داده اعتقاد خاصی به مهاجم اش دارد. اما احتمالاً آنچه مطلوب ارسلان و هواداران استقلال است حضور ثابت در ترکیب ۱۱ نفره استقلال است. موضوعی که اتفاقاً نیازمند ایمان داشتن فرهاد مجیدی به کیفیت ارسلان برای حضور فیکس است. باید منتظر بمانیم و ببینیم در ۵ هفته پایانی آیا قرعه حضور در ترکیب اصلی استقلال به نام ارسلان می‌افتد یا خیر؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها