|

بمب واقعی نقل‌ و انتقالات؛ امباپه، رونالدو یا نیمار؟

به نظر می‌رسد به غیر از امباپه باید منتظر بمب‌های دیگری در بازار تابستانی فوتبال بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

به نظر می‌رسد به غیر از امباپه باید منتظر بمب‌های دیگری در بازار تابستانی فوتبال بود.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰، رقابت‌های فوتبال اروپایی در لیگ‌های مختلف هنوز به پایان نرسیده، شایعات درباره نقل‌وانتقالات به وفور شنیده می‌شود. از مدت‌ها قبل بسیاری منتظر تصمیم نهایی کیلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هستند تا بالاخره از مقصد بعدی او مطلع شوند.

او از تابستان سال گذشته پایش را در یک کفش کرده که می‌خواهد پاریس را به مقصد مادرید ترک و پیراهن رئال مادرید را به تن کند. باوجود این، هنوز چنین ترانسفری نهایی نشده است. درباره آینده امباپه حرف و حدیث زیاد است؛ عده‌ای اعتقاد دارند با رئال تمام کرده و به زودی خبر این انتقال در حکم بمب تابستانی منتشر می‌شود. در پاریس اما رسانه‌های نزدیک به «پ‌اس‌ژ» حکایت دیگری را مطرح کرده و از این می‌گویند که خانواده سلطنتی قطر با خانواده کیلیان برای تمدید قرارداد توافق کرده‌اند. از آنجا که امباپه آخرین سال قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را سپری می‌کند، حتی در صورت جدایی از پاریس، نمی‌توان انتظار داشت رکورد بازار نقل‌وانتقالات شکسته شود، چون اگر تصمیم به جدایی بگیرد، بازیکن آزاد محسوب شده و پولی دست پاریسی‌ها را نمی‌گیرد.

مقصد غیرمنتظره نیمار در تابستان

شاید بسیاری از نگاه‌ها معطوف به امباپه باشد اما به تازگی اخبار مهم‌تری منتشر شده که شاید نیمار را به جای امباپه تبدیل به بمب نقل‌‌وانتقالات تابستانی کند. طبق اخباری که در رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی منتشر شده، مسئولان پاری‌سن‌ژرمن برای نگه داشتن نیمار دچار تردید شده‌اند. آن‌ها برای خودشان دلایل روشنی دارند؛ آمار تاثیرگذاری این بازیکن برزیلی افت کرده، عملکردش با هزینه‌ای که برای او شده همخوانی ندارد، مصدومیت‌های زیادی داشته و زندگی شخصی‌اش هم دردسرساز شده است.

این‌ها بخشی از مشکلاتی است که پاریس با نیمار دارد، چون یافتن تیمی که این بازیکن برزیلی را بخواهد هم کار ساده‌ای نیست. نیمار تا سال ۲۰۲۵ با «پ‌اس‌ژ» قرارداد دارد و سالیانه ۳۰ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. پرداخت این رقم برای این باشگاه رفته‌رفته کار را سخت کرده است. حالا طبق گزارش‌هایی که مخابره می‌شود با اعلام نارضایتی پاریسی‌ها از وضعیت نیمار، سریعا ۴ تیم که همگی از لیگ برتر انگلیس هستند، مشتری دست به نقد نیمار جونیور شده‌اند؛ استون ویلا، نیوکاسل، منچستریونایتد و آرسنال.

گره خوردن سرنوشت نیمار با رونالدو؟

آن طور که روزنامه «ال ناسیونال» فاش کرده منچستریونایتد تمایل بیش‌تری در مقایسه با سایر تیم‌ها به جذب نیمار برای تقویت تیمش در فصل آینده نشان داده است. تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ از مسئولان باشگاه خواسته تیم تقویت شود و این بازیکن برزیلی در اولویت است. آنطور که این روزنامه اسپانیایی نوشته، مذاکرات در حال حاضر بسیار خوب پیش می‌رود.

تنها مانعی که ممکن است نیمار را از منچستریونایتد دور کند، عدم حضور این باشگاه در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آتی است؛ با وجود این تیم سابق سرالکس فرگوسن هنوز هم جذابیت‌های زیادی برای این ستاره برزیلی خواهد داشت. نکته‌ای که در این بین وجود دارد ابهام در سرنوشت کریستیانو رونالدوست. اگر نیمار به یونایتد بیاید، سرنوشت رونالدو چه می‌شود؟ اینجا هم دوباره ممکن است یک بمب دیگر منفجر شود!

طبق گزارش‌های منتشر شده اگر امباپه از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود، کریستیانو رونالدو به فهرست خرید این باشگاه فرانسوی اضافه می‌شود. به این ترتیب، این احتمال می‌رود که با ورود نیمار به منچستریونایتد، رونالدو راهی پاریس شود و جای خالی امباپه را در این باشگاه فرانسوی پر کند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها