|

اینتر اولین پیشنهاد منچستر را رد کرد؛ فوق ستاره گران تر است!

اولین پیشنهاد منچستر برای جذب مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر رد شد.

لینک کوتاه کپی شد

اریک تن هاخ هلندی به زودی و در فصل تابستان امسال هدایت قرمزها را برعهده خواهد گرفت و به نظر می رسد نقل و انتقالات پرحادثه ای در انتظار این تیم باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رالف رانگنیک، سرمربی موقت و فعلی یونایتد بارها در مورد نیاز این تیم به اضافه شدن یک مهاجم جدید به ترکیب صحبت کرده و اسکای اسپورتس امروز در گزارشی مدعی شد لائوتارو مارتینز، ستاره گلزن و جوان اینتر مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفته است.

این تیم پیشنهاد انتقال آنتونی مارسیال به اضافه 42 میلیون پوند را برای مدیران اینتر ارسال کرده که این پیشنهاد در حال حاضر از سوی آنها به صورت قاطعانه رد شده است. اینتر حداقل 80 میلیون یورو برای فروش لائوتارو مارتینز می خواهد و حاضر نیست مهاجم گلزن و آرژانتینی خود را با رقمی پایین تر به فروش برساند. این تیم یک سال قبل روملو لوکاکو را به علت مشکلات مالی به چلسی فروخت و تمایلی به تکرار این اتفاق در مورد لائوتارو مارتینز ندارد. به نظر می رسد شیاطین سرخ به زودی پیشنهادی بهتر برای خرید لائوتارو ارسال می کنند و این انتقال هنوز به صورت کامل منتفی نشده است.

همچنین ادینسون کاوانی نیزدر حال مذاکره با بوکاجونیورز بوده و مهاجرت این بازیکن از اولدترافورد قطعی شده است. قرارداد این ستاره اروگوئه ای در تابستان امسال تمام می شود و به نظر نمی رسد باشگاه منچستریونایتد قصد تمدید قرارداد داشته باشد. بدین ترتیب نیاز مبرمی به ورود یک مهاجم جدید به رختکن این تیم احساس می شود و کادر فنی جدید علاقمند به توافق با لائوتارو مارتینز است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی