|

مشکل اصلی فرهاد در بازی با سپاهان؛ یک پست و دو ستاره آماده!

دو مدافع راست استقلال انگیزه فراوانی برای بازی با سپاهان دارند.

لینک کوتاه کپی شد

وریا غفوری و صالح حردانی دو مدافع راست استقلال هستند که از نیم فصل دوم به تناوب و با نظر فرهادمجیدی در ترکیب این تیم قرار گرفته‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در بازی با پیکان در لیگ برتر صالح حردانی مدافع راست آبی ها بود و وقتی کار استقلال در این بازی گره خورد، انتقادهایی مطرح شد که چرا وریا غفوری به ترکیب تیم اضافه نشده است. در نهایت کاپیتان استقلال مقابل نساجی در جام حذفی به میدان رفت.

حالا در تعطیلات لیگ برتر غفوری و حردانی هردو با انگیزه و آمادگی بالا در تمرینات و مسابقات دوستانه حاضر شده اند. در این بین کاپیتان آبی ها توانسته با گل ها و پاس گل هایش در بازی های دوستانه عملکرد بهتری را ارائه بدهد.

رقابت میان غفوری و حردانی برای بازی در پست دفاع راست تا بازی با سپاهان ادامه خواهد داشت. هردوی آنها برای حضور در ترکیب انگیزه دارند. از سوی دیگر غفوری که در گذشته سابقه بازی در سپاهان را نیز داشته در صورت حضور در ترکیب مقابل تیم سابقش به میدان می‌رود.

هرچه هست دو مدافع راست استقلال با روحیه و آمادگی مناسب خود را به نبردهای بعدی می‌رسانند و باید دید انتخاب فرهاد مجیدی از بین این دوستاره چه خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها