|

3 شرط جنجالی کیلیان ام باپه برای ماندن در پاریس لو رفت!

ام باپه برای تمدید با پی اس جی دو شرط جنجالی گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

قضیه کیلیان امباپه به پایان خود نزدیک و نزدیک تر می شود. این اپیزودهای پایانی داستانی است که از مدت ها پیش شروع شده و به زودی سرانجامش مشخص خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سفر اخیر مادر کیلیان امباپه به دوحه، یک سفر از پیش برنامه ریزی شده بود. این آخرین تلاش های دولت قطر برای حفظ ستاره فرانسوی است که در پایان فصل قراردادش تمام خواهد شد و هنوز هیچ تمایلی به تمدید نشان نداده است. اگر در قطر اطمینان دارند که در آخرین مذاکرات بالاخره موفق به حفظ امباپه خواهند شد، در مادرید نیز با خیال راحت به آینده نگاه می کنند و مطمئن هستند که امباپه بر سر وعده خود باقی خواهد ماند و تمدید نخواهد کرد. 

 

طبق ادعای لوپاریزین، مادر امباپه در سفر به دوحه با امیر قطر دیدار نکرده اما ملاقاتی با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه داشت و در مورد حق پخش تصویری پسرش مذاکره کرد. امباپه 100 درصد حق پخش تصویر خود را می خواهد و این یکی از مهمترین شروط او برای تمدید است اما این نشریه نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن، پرده از دو درخواست دیگر ستاره فرانسوی نیز برداشت.

وپاریزین نوشته است که مادر امباپه به الخلیفی گفته است که کیلیان حاضر نیست فصل بعد نیز زیر نظر مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی کار کند. دیگر خواسته او برکناری لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه است. امباپه یک پروژه ورزشی برنده می خواهد که در نهایت منجر به فتح لیگ قهرمانان شود و برای این مهم، برکناری پوچتینو و لئونادرو را ضروری می بیند. اخراج پوچتینو به نظر بسیار محتمل است و او پس از شکست پی اس جی از رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، اعتبار خود را میان سران باشگاه و هواداران از دست داد.

 

در مورد لئوناردو اما شرایط متفاوت است چرا که او مورد اعتماد امیر قطر است و برکناری او ساده نیست. فرد مورد نظر امباپه برای مدیریت ورزشی پی اس جی، لوئیز کامپوس پرتغالی است که فصل قبل لیل با او توانست قهرمان فرانسه شود.

امباپه دیشب و پس از بازی با لانس گفت که هنوز تصمیمی قطعی در مورد آینده اش نگرفته و چیزی در این رابطه تغییر نکرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها