|

گزینه اول آنچلوتی برای تقویت دفاع رئال

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید می‌خواهد آنتونیو رودیگر را به خط دفاعی تیمش اضافه کند.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید در فصل 22-2021 با مشکلاتی در خط دفاعی‌اش مواجه شد و کارلو آنچلوتی می‌خواهد این نقص‌ها برای فصل آینده برطرف شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به گفته مارکا، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در راستای تقویت خط دفاعی تیمش، درخواست جذب آزاد آنتونیو رودیگر را داده است. قرارداد این مدافع 29 ساله آلمانی در پایان فصل با چلسی تمام می‌شود و می‌تواند به صورت رایگان راهی هر تیم دیگری شود. آاس هم علاقه رئال مادرید به رودیگر را تایید کرده و مدعی شده در کنار کیلیان ام باپه، رودیگر هم به ترکیب رئال مادرید اضافه خواهد شد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، آنتونیو رودیگر طی هفته‌های آتی درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد. او منتظر تصمیم چلسی است و به باشگاه کنونی‌اش احترام می‌گذارد اما هنوز شرایط تمدید قرارداد فراهم نشده است. رئال مادرید هرگز از کورس رقابت برای جذب رودیگر خارج نشده و همواره با او در تماس بوده است. این در حالی است که تیم‌های یوونتوس و پاری سن ژرمن هم پیگیر وضعیت رودیگر هستند. ضمن این‌که تمدید قرارداد ادر میلیتائو با رئال مادرید، منافاتی با جذب رودیگر ندارد. انتظار می‌رود رئال مادرید طی هفته‌های آینده قرارداد جدیدی را به مدافع برزیلی‌اش پیشنهاد کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی