|

روز‌های سخت لژیونر آینده دار فوتبال ایران

سردار آزمون نیاز به زمان بیشتری برای حضور در ترکیب لورکوزن دارد.​

لینک کوتاه کپی شد

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران هنوز نتوانسته خودش را با شرایط بازی در بوندس لیگا وفق دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زنهار؛ او که بعد از سال‌ها حضور در روسیه بالاخره در نقل و انتقالات ژانویه راهی بوندس لیگا و باشگاه لورکوزن شده هنوز توفیقی نداشته است. البته سردار آزمون با مصدومیت راهی بوندس لیگا شد و در روز‌های نخست حضورش در لورکوزن فقط به صورت انفرادی تمرین کرد.

او بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به نسبت طولانی رفته رفته به ترکیب اصلی رسید و حتی در دیدار برابر ولسفبورگ برای اولین بار در فهرست ۱۱ نفر نخست قرار گرفت. با وجود این، او در ادامه بیمار شد و این بار عنوان شد که به دلیل سرماخوردگی قادر به همراهی لورکوزن نیست. حالا بعد از پشت سر گذاشتن بیماری، سردار آزمون در آخرین دیدار تیمش برابر لایپزیش هم ۲ دقیقه فرصت بازی کردن به دست آورد که نتوانست در این فرصت اندک کاری انجام دهد.

 نکته آماری درباره سردار آزمون اینکه او بعد از پیوستنش به بایرلورکوزن ۵ بار برای این تیم به میدان رفته که فقط یک بار در ترکیب اصلی حضور داشته و بقیه دفعات به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است. در این ۵ بازی او نه گلی زده و نه پاس گلی داده است. سردار آزمون در اولین دیدارش برای لورکوزن برابر بایرن مونیخ به میدان رفت که فقط ۱ دقیقه فرصت بازی به دست آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها