|

تصمیم مهم مهاجم جنجالی پرسپولیس؛ آل‌کثیر در راه قطر!

شنیده های ما حاکی از آن است که آل کثیر می خواهد عمل جراحی اش را در کشور قطر انجام دهد.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم تیم پرسپولیس قصد دارد در کشور قطر جراحی کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ عیسی آل‌کثیر مهاجم مصدوم تیم پرسپولیس که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه‌های اخیر جایی در ترکیب پرسپولیس نداشته در نهایت تصمیم خود را برای انجام عمل جراحی گرفته است.

در ماه‌های اخیر و با وجود تأیید پزشکان تیم پرسپولیس مبنی بر پارگی رباط صلیبی اما آل‌کثیر راضی به انجام جراحی نشد و قصد داشت با شرایط موجود بازی کند که این مسأله با مخالفت کادر فی روبه‌رو شده بود.مهاجم پرسپولیس حتی با رباط پاره در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند ولی یحیی گل محمدی اجازه حضور در تمرینات سنگین و فشرده را به این بازیکن نمی دهد.آل کثیر بیشتر از ۴ ماه از مصدومیت عیسی می گذرد ولی این بازیکن برای انجام عمل جراحی مقاومت زیادی انجام داد.

چه بسا که اگر او همان موقع این کار را می کرد، می توانست با شروع لیگ جدید بازی کند. لجبازی و البته مشاوره هایی که به آل کثیر دادند باعث شد تا زمان زیادی را از دست بدهد. بعد از اینکه یحیی گل محمدی به صورت سفت و سخت جلوی این بازیکن ایستاد و اجازه همراهی را به عیسی نداد، آل کثیر طی روزهای اخیر تصمیم خود را برای جراحی گرفت و قصد دارد بالاخره زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد. اتفاقی که قطعا به نفع آینده فوتبالی این بازیکن خواهد بود.

شنیده های ما حاکی از آن است که آل کثیر می خواهد عمل جراحی اش را در کشور قطر انجام دهد. مهاجم پرسپولیس قصد دارد با حضور در کمپ اسپایر که بسیار مجهز و به روز است، زانوی خود را جراحی کند و دوران نقاهت خودش را هم در همان جا پشت سر بگذارد. قرارداد آل کثیر در پایان لیگ بیست و یکم با پرسپولیس به پایان می رسد ولی تکلیف ماندن یا جدایی این بازیکن هنوز مشخص نیست و کادر فنی پرسپولیس باید در این زمینه تصمیم گیری کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها