|

جای خالی ستاره لجباز در ترکیب پرسپولیس!

پرسپولیس ‌برابر هوادار دو امتیاز با ارزش از دست داد تا استقلال این فرصت را پیدا کند اختلاف امتیازش با رقیب دیرینه را به 8 امتیاز افزایش دهد.

لینک کوتاه کپی شد

از ابتدا هم مشخص بود که پرسپولیس در دیدار با هوادار خیلی صاحب موقعیت نخواهد شد چرا که هوادار تیم سختکوشی است و سخت گل می‌خورد و سخت می‌بازد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ شاید برایتان جالب باشد بعد از استقلال، تیم هوادار به‌همراه سپاهان کمترین گل خورده را ‌بین تیم‌های لیگ برتری دارد. در چنین مسابقه‌ای پرسپولیس برای کسب سه امتیاز می‌بایست از موقعیت‌های معدودی که در جریان بازی به‌دست می‌آورد؛ بهره ببرد. موقعیت مهیا شد اما مهدی عبدی در نوک خط حمله و هم‌چنین دیگر بازیکنان نتوانستند از این موقعیت‌ها بهره ببرند.

پاس مهدی ترابی در نیمه اول برای مهدی عبدی یکی از موقعیت‌های خوب پرسپولیس برای گلزنی بود اما مهدی عبدی حتی توپ را به سمت چارچوب نزد. همیشه قرار به گل زدن هافبک‌های دفاعی نیست و در همه بازی‌ها استفاده از ضربات ایستگاهی جواب نمی‌هد؛ پرسپولیس در ادامه مسیر برای بازگشت به روزهای خوب باید یک مهاجم ششدانگ به‌خدمت بگیرد. یکی مثل عیسی آل کثیر که جای خالی او در ترکیب تیم پرسپولیس در بازی امشب بیش از همیشه حس شد. مهاجمی که در بازی با شهر خودرو آسیب دید و هنوز راضی نشده که پای خود را جراحی کند و به نظر می‌رسد این تصمیم، زمان بازگشت او را به ترکیب تیم عقب می‌اندازد. در حالی‌که پرسپولیس بیش از هر زمانی به مهاجمی چون عیسی آل کثیر نیازمند است.

فوتبال ادامه دارد. از دست دادن جام قهرمانی اگر منجر به این شود پرسپولیس به این جمع بندی برسد که برای قهرمانی باید قدر موقعیت‌ها را بداند خود یک برد است چرا که این تفکر در آینده شرایط تیم را تغییر خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها