|

بازیکن مورد علاقه یحیی از پرسپولیس دور شد!

شنیدیم مرتضی پورعلی گنجی به پیشنهاد جدید پرسپولیسی ها پاسخ منفی داده و مدعی شده از چین و اروپا پیشنهاد دارد.

لینک کوتاه کپی شد

اواخر سال گذشته مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی که به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی، چند ماهی از میادین فوتبال به دور بود، با هماهنگی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین حاضر شد و در کنار پرسپولیسی‌ها تمرین کرد و قرارشد این بازیکن تا رسیدن به شرایط آمادگی خود در تمرینات سرخپوشان حضور یابد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ همین موضوع شایعه حضور او در پرسپولیس را به دودلیل قوت بخشید؛ اول آن که خود مرتضی پورعلی گنجی بارها اعلام کرده که پرسپولیسی است و به رنگ قرمز علاقه دارد.

دوم رفاقت و رفت و آمد خانوادگی او با یحیی گل محمدی است. درآن مقطع گفته شد گل‌محمدی با پورعلی‌گنجی صحبت کرده تا این بازیکن فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

حالا این مدافع ۳۰ ساله بابلی ادعای جدیدی داشته و عنوان کرده است از خارج کشور پیشنهاد دارد. ظاهرا یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس حساب زیادی روی پرسپولیسی شدن مرتضی پورعلی گنجی باز کرده اند تا رهبری خط دفاع این تیم در فصل آینده ( لیگ بیست و دوم) را برعهده بگیرد. شاید هم پورعلی گنجی کمی ناز کرده باشد و نخواسته است از حالا به این پیشنهاد وسوسه انگیز پاسخ مثبت بدهد.

لازم به یادآوری است مرتضی پورعلی گنجی پس از بازی در رده‌های سنی ایران، پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، در اردوهای آمادگی پیش از این جام برای نخستین بار توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد و در فهرست پایانی تیم ملی برای حضور در این رقابت‌ها هم حضور داشت. او نخستین بازی ملی‌اش را در بازی دوستانه پیش از این رقابت، در برابر عراق انجام داد. درخشش در این بازی موجب شد تا کی‌روش در همه بازی‌های این جام به او بازی دهد. در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، این مدافع بابلی در فهرست تیم منتخب مرحله گروهی این مسابقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات جا گرفت.

او پس از بازی‌های جام ملت‌های آسیا در استرالیا از باشگاه‌های مختلف خارجی پیشنهاد بازی دریافت کرد و در نهایت در اسفندماه ۱۳۹۳ درحالی که با تیم نفت تهران در پایان هفته ۲۱ صدرنشین لیگ برتر بود، به پیشنهاد تیان جین چین پاسخ مثبت داد و رسماً با دریافت ۵۰۰ هزار دلار و برای مدت یک فصل به این تیم چینی پیوست.

این مدافع سرزن سابقه بازی در تیم های السد قطر، یوپن بلژیک و شنژن چین ( تیم فعلی اش) را در کارنامه دارد.

پورعلی گنجی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز در هر سه مسابقات این دیدار به صورت فیکس به میدان رفت و در این مسابقات بازی‌های بسیار درخشانی از خود ارائه داد و از ستون‌های دفاعی تیم ملی کشورمان ایران در این تورنمنت مهم جهانی بود اما پس از پارگی رباط صلیبی از آن شرایط گذشته خود فاصله گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها