|

هشدار درودگر به باشگاه استقلال

صادق درودگر در مورد بدهی باشگاه استقلال به سازمان لیگ در رابطه با تبلیغات محیطی صحبت هایی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»-صادق درودگر در مورد وضعیت تبلیغات محیطی باشگاه استقلال به فارس گفت:

باشگاه‌های فوتبال کشور سازمان لیگ فوتبال ایران را نماینده خودشان می‌دانند و مرتب پیگیر درآمدهایشان هستند و ما موظف هستیم که به باشگاه‌ها پول پرداخت کنیم. تاکنون تمام درآمدی که از تبلیغات محیطی خودمان و باشگاه پرسپولیس ایجاد شده، بین باشگاه‌ها تقسیم شده است، اما متأسفانه تا این لحظه کارگزار باشگاه استقلال فقط یک قسط خود را به سازمان لیگ پرداخت کرده است. این باشگاه رقمی به مبلغ 30 میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است. البته باشگاه استقلال یکی از باشگاه‌های بزرگ، پرهوادار و خوب کشور است و ما هیچ مسئله و مشکلی با این باشگاه نداریم، اما مشکل و مسئله اصلی ما با کارگزار این باشگاه است.

او افزود:

هدف قرارداد سازمان لیگ، کارگزار باشگاه استقلال است که سندی به سازمان لیگ برای تضمین قراردادشان ارائه کرده‌اند که متأسفانه این سند مورد خاصی دارد که دچار اشکال است. همچنین در پایان سال 1400 جلسه‌ای با کارگزار باشگاه استقلال در سازمان لیگ داشتیم و مقرر شد که این مشکلات را حل کنند و پرداختی‌هایشان را انجام بدهند که این کار انجام نشد.

درودگر با اشاره به تهیه آخرین نامه برای کارگزار باشگاه استقلال گفت:

ما نامه‌ای برای کارگزار باشگاه استقلال تهیه کرده‌ایم اما هنوز این نامه را برای آنها ارسال نکرده‌ایم ولی به آنها اطلاع داده‌ایم که به دلیل حسن روابط سازمان لیگ و باشگاه استقلال و اینکه خواهان دوری از هرگونه تنش با باشگاه استقلال هستیم، از آنها خواسته‌ایم تا فردا یا شنبه جلسه‌ای برای پرداخت این بدهی برگزار شود و امیدواریم تا روز شنبه با حضور کارگزار محترم و نماینده حقوقی باشگاه استقلال این مسئله پیگیری شود و به سرانجام برسد. این تعهدی است که صورت گرفته و باشگاه‌های کشور ذینفع آن هستند و هرکدم از باشگاه‌ها می‌توانند نسبت به این موضوع در مورد سازمان لیگ شکایت کنند که شما نسبت به قرارداد باشگاه استقلال اهمال کرده‌اید. ما هم قصد ایجاد تنش نداریم و می‌خواهیم مشکل را حل کنیم نه مشکل دیگری بسازیم. ما برای وصل کردن آمده‌ایم. از آنها خواهش کرده‌ایم فردا یا شنبه این جلسه برگزار شود تا مفاد قراردادشان را ایفاد کنند. موضوع مهمی که وجود دارد این است که باشگاه استقلال و کارگزارش به ما تعهد دادند هفته به هفته مبالغ درج شده در قرارداد را به سازمان لیگ پرداخت می‌کنند و یک روز بعد از برگزاری بازی، این مبالغ هفته به هفته پرداخت می‌شود.

او تصریح کرد:

تعهد دادند اگر یکی از اقساط پرداخت نشود این قرارد اد فسخ می‌شود و تبلیغات محیطی از باشگاه استقلال گرفته می‌شود، اما ما برای حمایت از باشگاه استقلال و اینکه باشگاه‌ها دچار مشکل نشوند و لیگ دچار وقفه و اشکال نشود، با کارگزار باشگاه استقلال مماشات کردیم. شاید به خاطر همین مماشات نیز مؤاخذه دستگاه‌های نظارتی قرار بگیریم، ولی این مسئله را به جان خریدیم تا باشگاه‌هایمان آسیب نبینند. ما نامه رسمی برای باشگاه استقلال تهیه کرده‌ایم که رونوشت آن را برای وزیر محترم ورزش، حراست وزارت ورزش جوانان، ریاست فدراسیون فوتبال و آقای مصطفی آجرلو مدیرعامل محترم باشگاه داده‌ایم. تا این لحظه کارگزار باشگاه استقلال به تعهدات خود عمل نکرده است. نامه‌ای هم که تهیه شده نامه سقف قرارداد محیطی با باشگاه استقلال است که هنوز آن را برای باشگاه ارسال نکرده‌ایم، که اگر باشگاه تا روز یکشنبه به مفاد قراردادشان عمل نکنند، این قرارداد به طور کامل فسخ می‌شود و تبلیغات محیطی از کارگزار باشگاه استقلال گرفته می‌شود و این کارگزار دیگر نمی‌تواند تبلیغات محیطی انجام بدهد. ما باز هم آخرین فرصت را داده‌ایم تا این مسئله را در جلسه‌ای حل کنیم، چون باشگاه‌ها و دستگاه‌های نظارتی نسبت به این موضوع حساس شده‌اند و دارند فشار می‌آورند.

دوردگر در مورد رقم دقیق بدهی کارگزار باشگاه استقلال گفت:

رقم دقیق با توجه به مسابقات انجام شده که بازی‌های جام حذفی نیز شاملش می‌شده 30 میلیارد تومان تا این لحظه است و شنبه اگر به توافق نرسیم، نامه را برای نهادهای مربوطه که گفتم ارسال می‌کنیم و دیگر از دست ما کاری ساخته نیست.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی