|

رابط: دوست دارم استقلال با گل وریا غفوری دربی را ببرد!

فردین رابط درخصوص دربی و وضعیت خودش صحبت هایی را مطرح کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

فردین رابط درباره برتری یک بر صفر شهر خودرو مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: این بازی مانند جنگ بود و به دلیل زمین چمن بی‌کیفیت ورزشگاه حافظیه، هر دو تیم نمی‌توانستند کار تاکتیکی انجام دهند. با این وجود تیم ما عالی کار کرد و یک بازی شش امتیازی را بردیم تا روحیه بالایی برای بازی‌های بعدی داشته باشیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از وانا نیوز؛ وی در خصوص شانس بقای شهر خودرو در لیگ برتر گفت: در چند بازی گذشته باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم، اما بدشانسی و اشتباهات داوری چنین اجازه‌ای به ما نداد. داوران نباید تصور کنند چون در انتهای جدول هستیم، حق ما باید تضعیف شود. جالب اینجاست که برخی کارشناسان داوری از صفحات مجازی می‌ترسند و نظرات عجیبی می‌دهند. شهر خودرو به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا شخصیت دارد و شک نکنید که در لیگ می‌مانیم.

مهاجم شهر خودرو که به‌صورت قرضی از استقلال به این تیم آمده است، در مورد دربی روز پنجشنبه هفته جاری خاطرنشان کرد: نتیجه قابل پیش‌بینی نیست و این بازی برای هر دو تیم سخت است، اما شانس برد استقلال را بیشتر می‌دانم. خوشحالم که این تیم در آستانه قهرمانی است و امیدوارم دربی را هم ببرد. وریا غفوری را خیلی دوست دارم و علاقمندم استقلال با گل او پیروز شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها